ANTREKK 030115

Jeg hadde egentlig tenkt til å publisere dette innlegget tidligere i dag, men den ekstra halvtimen jeg sov i dag – gjorde så jeg ikke rakk det likevel. Men det viktigste av alt, jeg rakk å ta bildene før jobb & har tatt bilder noen nye jakker jeg skal vise dere ganske snart på bloggen også. Jeg startet på jobb 14:00 i dag, og skulle egentlig ut å spise etter jeg var ferdig 18:00. Det ble brått til at jeg dro hjem for å spise Campino mat (som jeg forresten venter på skal komme på døren snart, håper jeg) og deretter skulle rekke en film som startet 20:00 på kino i dag. Dessverre er ikke dette helt min dag, så dette rekker vi ikke siden vi enda ikke har spist. Derfor blir det hjemmekino i dag med masse godteri og potetgull, så blir det forhåpentligvis kino i morgen i stedet.

Looken jeg valgte å gå for i dag var uten tvil mørk. Men jeg ville derfor tone litt ned med sminken så det ikke bare ble mørkt. Tror jeg har lært en ting i dag, og det er å droppe disse nydelige skoene på jobb i 4 timer. Det går greit på fester med slike heler, men da sitter man litt også (hehe). Det var verdt det siden jeg følte meg høyere på jobben i dag, og at det føltes ut som om jeg gikk på catwalk for hvert eneste steg jeg tok.


Genser fra Urban // Skjorte fra GinaTricot // Bukse fra TopShop // Sko fra HenryKole // Klokke fra DanielWellington

Hva synes dere?♥

26 kommentarer

Siste innlegg