UKENS NYTT

Da har jeg tenkt til å teste ut noe nytt på bloggen, noe som jeg faktisk pleide å ha veldig ofte på bloggen før. Nemlig innkjøpene mine og så videre! Bare nå er det ikke like spennende å vise frem sminkeservietter og godteri, som jeg nesten alltid hadde på “dagens innkjøp” før. Nå er det litt mer spennende, håper jeg. Det finner jeg fort ut av, med tilbakemeldingene fra dere. Kanskje dere vil ha dette oftere, eventuelt hver uke, eller at det holder med dette en gang i blant. Hvis det ikke nødvendigvis er at jeg har kjøpt noe nytt en uke, kan det for eksempel være ukens nytt med litt snikksnakk om hva jeg har gjort, opplevd, nye ting jeg liker osv. Høres dette bra ut?♥

Jeg har den siste tiden handlet litt spontant (fillern). Jeg har shoppet 2 bomberjakker, som jeg har falt helt pladask for. Den ene kostet 299 kroner og har ganske mye print på seg, mens den andre er veldig klassisk og rocka, i tillegg var den på 50% så den koster kun 249 kroner. Da var det ingen tvil om at jeg måtte ha den! Om dagen har jeg blitt veldig glad i bomberjakker med skjorte rundt livet. En av grunnene til at jeg alltid bruker skjorter rundt livet til bomberjakker er fordi den tingen jeg hater mest med meg selv, faktisk er rumpa mi. Så den er alltid dekket til, til hver anledning. Er det en annen ting vi jenter alltid MÅ ha, men egentlig aldri trenger er nye bukser. Jeg har så utrolig mange bukser jeg sjeldent har brukt, men likevel ble det to nye bukser på meg denne uken. Disse kaller jeg for the perfect jeans, de er perfekte i lengden (spesielt for oss som er 165 eller lavere), stretchen på buksen er kjempe bra og utseendet til buksene er helt supre. Disse kostet også bare 299 kroner. Buksene minner meg veldig om de buksene jeg har fra Topshop, som er mine favoritter. Derfor er det helt utrolig at jeg har funnet noen som er like perfekte her hjemme i Norge, til enda billigere pris. Jeg vurderer å kjøpe en til, som er helt lik den ene svarte buksen til 299 kroner. Da vil jeg klippe den opp i knærne, jeg har blitt helt fan av det for tiden.


Bomberjakke fra Lindex i størrelse M.


Bomberjakke fra Vila i størrelse M.


Perfect Jeans Molly fra Ginatricot i størrelse XS.


Perfect Jeans Molly fra Ginatricot i størrelse XS.


Flattop t-skjorte fra Urban i størrelse L.

Sist men ikke minst; Sminke! På nyttårsaften klarte jeg å rote bort øyenbrynsgelèn fra BrowRehab. Dette betydde krise for meg. For etter å ha brukt øyenbrynspenn fra H&M i 4 år, og gå til en så bra øyenbrynsgel, for så å miste den og måtte gå tilbake til øyenbrynspennen var noe dritt. Jeg spurte umiddelbart Susy fra BrowRehab om hvor jeg kunne kjøpe dette, og da anbefalte hun meg en ny øyenbrynsgel som er fra Anastasia. Jeg bestemte meg for å kjøpe den i 2 farger, siden jeg var usikker på hvem som ville passe meg best. Så ville jeg teste ut sånn gelè til brynene for at de skal holde seg på plass ved å gre dem med en mascarabørste. Jeg har enda ikke testet dem ut, men er jaggu meg nysgerrig på resultatet og det lover jeg å blogge om så fort de er blitt testet.


Anastasia produkter fra Kicks.

Hva synes dere?♥

20 kommentarer

Siste innlegg