MY MAKEUP ROUTINE – STEP BY STEP

Goooood onsdag, mine kjære lesere! I dag tok jeg meg sammen og tenkte, vettu hva? I stedet for å utsette det, stod jeg opp litt tidligere i dag for å gjøre klart forberedelser og passe på at jeg hadde tid nok foran lyset på rommet mitt. Det er her kun til 14:00, så jeg måtte starte med shooten allerede 13:00. Jeg ville i dag vise dere min sminkerutine som jeg faktisk har hver eneste dag. Jeg har brukt noe av denne sminken i nærmere 2 år, så det betyr at jeg er meget fornøyd med disse produktene. Jeg har hørt at flere av dere ikke liker måten jeg tegner på brynene mine, så for å kanskje møtes på halveien – prøvde jeg å tegne på litt roligere i dag. Kanskje det faller litt mer i smak både hos meg og hos dere?♥

LET’S GOO!


Hellooo there pretty! Her ser dere meg 100% uten sminke. Jeg har hatt så flaks og fått mye urenheter på bare 2 dager, så det passet jo veldig bra egentlig HEHE. Den røde prikken under mitt venstre øyet er en sprengt blodåre jeg har hatt siden jeg var liten og kommer til å være der for alltid. Dette er en av hovedgrunnene til at jeg begynte med concealer osv under øynene.

STEP 1.


Radiant Touch penn fra Yves Saint Laurent i farge nr 3. bruker jeg til å dekke over alle urenhetene i ansiktet mitt.

STEP 2:


My favorite: bareMinerals Original Foundation i farge Golden Tan. Denne bruker jeg i hele ansiktet for å gi huden en ekstra glød – det funker drit bra.

STEP 3:


bareMinerals All-over Face i farge Warmth. Denne bruker de fleste til å markere hele ansiktet, som et slags solpudder. Men jeg bruker det til å markere mine kinnben.

STEP 4:


Øyenbrynsgel fra Anastasia i farge Chocolate. Den er utrolig mørk, så det behøver ikke mye gel på penselen og helst ha litt dopapir ved siden av som du drar av litt av gelèn fra penselen.

STEP 5:


Verdens beste mascara fra Max Factor som heter Masterpiece Transform.

STEP 6:


En siste finish; Litt lipgloss på leppene fra Mac i farge Deelight.

RESULTAT:


T-skjorten er fra Adidasbutikken i New York, i Soho.

Håper dere likte innlegget?♥

43 kommentarer
    1. Hva slags produkter bruker du mot urenheten din? Eller drar du til hudpleier?
      Veldig vakker, både med og uten sminke 😍

    2. Så fin med og uten sminke! 🙂 Helt ærlig synes jeg ikke du skal bry deg om hva leserne sier om øyenbrynene dine, så lenge du liker dem selv!

    3. Veldig flott 🙂 Sånne sprengte blodkar-prikke kan man forresten fjerne med laser hos enkelte hudpleiere. Lett som en plett. Har gjort det et par ganger selv 🙂

    4. sofie: Åh? Det ante jeg faktisk ikke. Vet du hvor mye det koster sånn ca for å fjerne dette? Oooog er det borte etter en laserbehandling, eller må du komme tilbake flere ganger? 🙂

    5. Veronika: Det som er så kjipt, til slutt tar man ting til seg fordi det gang på gang blir nevnt og til slutt blir et problem du vil fikse. Men det er noe jeg bare må jobbe det! Og tuusen takk forresten <3

    6. Wow, for en dame! Vakker både med og uten sminke. Skal skjekke ut bare minerals foundationen i den fargen, den ga en skikkelig fin glød.

    7. Hei! likte så godt hårfargen din, og lurer på om det er naturlig hårfarge, eller om du har noe fargekode?

    8. Hei Madde!
      Slenger meg på samme kommentar som Mari skrev.
      Hvor har du kjøpt kostene du bruker på i.d sminken?:0)

    9. Du er så NYDELIG!
      Jeg har aldri sett et bedre utseende, fjeset ditt er så utrolig perfekt, leppene, augevippene, skinnbeina og smilet!
      Du er en av dei få på topplista som ikke har gjort noe med utseede, men ser bedre ut!
      Stilen din er elsk! Henter ofte insprasjon fra den og får ofte kompliment!
      Håper du når langt og har en fantastisk dag! For etter å ha lest bloggen i ca 2år skjønner jeg at det ikke er bare utseende så er perfekt, men innsiden også!
      STÅ PÅ :*

    10. Halloysen. Vil starte med at jeg kom plutselig over et innlegg du tydeligvis hadde postet for lenge siden, der du prøver ut maskara og spørr om tips?. Så jeg begynte å skrive jeg. Når jeg var ferdig kom det opp at innlegget var gått ut på dato eller noe? Skjønte ikke bæra jeg, ikke finner jeg innlegget igjen heller. MEN IHVERTFALL… hehe. Poster det på dette innlegget istedefor. Håper det vil komme til nytte 🙂
      Jeg ble litt nysgjerrig på den maskaraen du har testet ut nå. Tror kanskje at jeg må innvestere den neste gang. Jeg er VELDIG kresen på mascara så har funnet mine favoritter jeg ikke kan være foruten. Om du liker fylldige vipper med volum, fin bøy, lengde og holdbarhet.
      -Jeg har en klar favoritt av mascara som jeg har brukt i flere år, og det er den sorte MASTERPIECE MAX – High Volume & Definition Mascara fra MaXfactor. Den har gummi børste, tynn og enkel å påføre. Om jeg prøver en ny mascara, har jeg alltid den i reserve.
      -Jeg var i warszawa for en stund siden, og fikk tipset mascaraen: benefit. they´re Real! MASCARA. Den har også en gummi børste. Det som er så fantastisk med den er at den har pigger selv på typpen av kosten, slik at man enkelt kan få dekket selv de bittesmå vippene man har innerst. Vil si den var ganske magisk i mine øyne. Nå er jeg tom, så må finne en nettside som selger dem. Den ble fort et must i sminkepungen.
      -En favoritt på 3 plass. Det er helt klart en mascara fra bareminerals – Lash Domination Volumizing Mascara. Har gummibørste og er lett å påføre. Gir mye volum og er fantastisk. Den er også ganske billig.
      Test de ut. Du kommer ikke til å angre(om du ikke allerede har testet de ut da). YES, god helg! 😀

    11. Marianne Brevik: Først må jeg bare fortelle deg en ting. Jeg DIGGER at du tok deg god tid til å skrive dette til meg. Føles ut som jeg liksom får snakket litt mer med dere, og ha en liten dialog med dere – hvis du skjønner? Det gjorde meg kjempe glad nå, og litt sjokkert at du skrev så utfyllende. Men det er bare helt supert og veldig snilt gjort 🙂

      Skal uten tvil teste ut disse som du har omtalt her, jeg er alltid på leting etter mascara som ser bra ut på vippene mine – og den jakten slutter aldri helt skal jeg si deg, haha.

      Du får ha en super fin helg!!! Og igjen, takk for at du tok deg tid til å fortelle meg dette. Det setter jeg veldig stor pris på 🙂

    12. Ey, deeet var bare morro! Du får sikkert utallige kommentarer hvor det står fin blogg.. Og thats it. Det er jo utrolig koselig det også. Men jeg kjenner til det at det er veldig koselig å få utfyllende svar, slik at man føler folk leser igjennom innleggene. Sinsykt stili at du tok deg tid til å svare på kommentaren. Det var kult gjort. Tusen takk, ilige måde!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg