SONGS ON REPEAT

Jeg er faktisk veldig sjokkert over meg selv som har trent godt denne uken. I dag stod jeg FRIVILLIG opp 08:30, for å trene tidlig med Ida. Nå som motivasjonen min er på topp, må jeg faktisk utnytte den så mye jeg kan før den forsvinner. Derfor får jeg prøve å få til rutiner, så det faktisk faller meg naturlig å trene i forhold til hvordan situasjonen er nå. Fokuset mitt fremover er å bygge muskler, gå opp i vekt og få mer rumpe/ lår. Ja, takk til kvinnelige former! En annen ting som jeg har satt som et mål, er å lage mer fra bunnen av. Allerede i dag så har jeg prøvd meg på hjemmelagd panna cotta med bringebær saus. Vaniljesausen står til avkjøling i kjøleskapet nå, så skal jeg starte på sausen om 2 timer. Jeg håper det blir bra, siden det er første gangen jeg lager dette. Vaniljesausen smakte i hvert fall himmelsk godt. Jeg har vært en vanilje-jente helst siden jeg smakte på is for første gang og kommer alltid til å være en vanilje-jente.

Svette treningsbilder tror jeg ikke hadde slått så bra an nå, derfor tenkte jeg å dele noen av sangene jeg hører på som går på repeat om dagen. Jeg lagde nylig en ny spilleliste på spotify med litt mer festmusikk. Men til sammen har jeg 3 spillelister, en soveliste som du finner her, en chilleliste her og en  fest/ treningsliste her. Disse listene oppdateres som regel ofte. Jeg vil veldig gjerne dele noe nye inspirasjonsbilder med dere også, siden det er faktisk greit umulig å bla igjennom tumblr uten å finne noe flott å se på. Dette innlegget blir en god blanding av bra musikk og herlige bilder, sånn liker jeg det!


Wyclef Jean Ft. Avicii – Divine Sorrow


Ellie Goulding – Love Me Like You Do


Nicki Minaj – Bed Of Lies


Nicki Minaj – The Night Is Still Young


Hozier – Take Me To Church


Kanye West – Runaway


Jay Z – Somewhere In America


DJ Mustard – Deep

Har du noen sanger som går mye på repeat om dagen?♥

7 kommentarer

Siste innlegg