UKENS NYTT

Da var det igjen på tide med å vise dere ukens nytt. Dessverre, igjen, har jeg kjøpt meg noe nytt så da blir det nok en gang litt mer innkjøpsinnlegg. Håper likevel det går fint og at dere liker det jeg har kjøpt! Noe av det første jeg kjøpte denne uken var 3 nye MAC lipglosser som jeg kjøpte i nettbutikken til Kicks. Litt kjipt at de ikke selger dem i butikkene, men heller i nettbutikken enn ingenting. Jeg har testet ut to av fargene hittil, og den jeg liker best er nok Double Dare som er den mørkeste. Men noe jeg synes er så irriterende er at det til slutt samler seg i munnviken, så jeg må alltid følge med på at det er like mye lipgloss overalt hele tiden. Det er vel noe jeg blir mer vant til å gjøre etterhvert som jeg blir mer vant til å bruke lipgloss. Jeg har aldri likt lipglosser fordi jeg HATER at håret alltid setter seg fast, eller hår fra skjerf osv. Nå har jeg til slutt bare gitt opp, og heller akseptert at det alltid kommer til å være slik.

En av favoritt innkjøpene mine denne uken er den nye duften til Escada, Turquoise Summer. Jeg elsker absolutt alle duftene fra Escada, så da jeg så denne i butikken ble jeg slik “ååååååå nei”. Jeg visste allerede at jeg måtte kjøpe den før jeg hadde luktet på den. Jeg tror denne duften fra Escada er den beste hittil, de blir uansett kun bedre og bedre. Den lukter så tropisk og søtt, nesten så jeg ville kunne spist smaken av parfymen (LOOOL).

Siste innkjøpet mitt er fra butikken jeg selv jobber i, Urban. Vi har fått så sykt mye fint denne uken, at det er trist for lommeboken min. Jeg klarte å spare meg for et av de dyreste kjøpene, nemlig noen Nike Air Max sko til 1299 kroner. Ender vel sikkert opp med å kjøpe dem en annen gang, hvis jeg kjenner meg selv godt nok. Jeg tror dere sikkert vet at jeg er veldig dilla på bomberjakker, nå har jeg sikkert snart 10 stk og det stopper ikke der. Jeg forelsket meg i den fine blåfargen på den nye bomberjakken vi har fått inn på Urban. Jeg testet den ut, så hvordan den satt på og sa bare “jaja, da blir det jo den”. Den koster 599 kroner og det synes jeg var verdt det. Jeg likte den så godt at jeg vet denne vil bli enkel å style opp med andre ting. Jeg tror blått kommer til å bli inn igjen ganske snart, for blått er en så nydelig og avslappende farge – hvert fall denne blåfargen her.

Har du kjøpt deg noe nytt denne uken?♥

10 kommentarer
    1. kjøpte meg en bukse på gina tricot, måtte klippe av FJORTEN cm på den fordi den var så jævla lang hahah
      to jeggings på asos, en topp på members ooog penner.

    2. Jag gick in på http://urbanshop.no/ men hittade inte bomberjackan 🙁 Den var väldigt fin och vill verkligen köpa den! Jag älskar också bomberjackor och kan inte få nog… och denna jackan va ju grymt snygg i färgen.
      KRAM 🙂

    3. Jeg kjøpte meg tre topper fra bikbok, der i blant en coca cola t-skjorte som jeg elsker! Den passer meg perfekt siden jeg ikke klarer en uke uten cola, hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg