SHOE ADDICTED: NEW BALANCE

Goood mandag kjære lesere! Nå skal jeg straks til Oslo med Martine for å holde hun med selskap i bilen, siden hun ikke ville dra inn alene. For meg så er det et klart ja med en gang, siden jeg elsker å kjøre bil. Det er så koselig å bare lene seg tilbake, se ut av bilen mens du høres på musikk. I tillegg er jeg og Martine helt syke når vi høres på sanger vi kan, da synger vi for full hals til en av oss driter oss ut og ikke kan teksten likevel. Den vi kan best er nok Edge of Glory av Lady Gaga, den tar vi lett som en plett!

Så, til overskriften da. Jeg er uten tvil avhengig av sko, og spesielt nye sko hele tiden. Jeg sier til meg selv at dette faktisk ikke kan være sunt. Jeg gleder meg helt vilt til nye skoene kommer, og kan sitte å stirre på dem kjempe lenge og bare smile. Enda verre, er jeg i helt normalt humør og kjeder meg, tar jeg frem de nyeste skoene mine, smiler og deretter setter dem pent tilbake på en av skohyllene mine. Skohyllen min begynner forresten å bli alt for full, så det ender alltid med at jeg må selge mine “gamleste” par, eller de som blir brukt svært lite. Blir ikke de solgt, eller at hvis ingen viser interesse blir disse gitt bort til de som trenger det. – Bare så ingen tror jeg faktisk kaster det som ikke blir solgt.

Mine nyeste bebbier er denne gangen fra New Balance, dette er mitt tredje par som vil si at jeg elsker disse skoene. SÅ gode å gå i og ikke minst super freshe. Jeg har allerede et antrekk på lur med disse herlighetene som jeg gleder meg til å vise dere. De andre New Balance skoene jeg har er veldig knalle i fargene, men disse er veldig nedtonet i søte babyfarger. Det skal derfor ikke bli noe vanskelig å style disse opp, med tanke på hvor enkle de egentlig er. Veldig fornøyd er jeg, og så klart stolt eier av mitt tredje par med New Balance♥


Direktelink til skoene her.

Hva synes du om skoene?♥

// Sponset via Instagram

9 kommentarer
    1. De er kjempefine i fargen og sånn men helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor alle vil ha NB-sko. Jeg synes de er litt kjedelige i formen og litt for lave, liker Nike best. Hvordan er de å gå med egentlig? komfortable?

    2. Karina: Til mine føtter er de ikke lave, da er converse osv lavere enn NB skoene. Men en ting skal de ha, de er mega gode å gå i. Er som å plassere føttene på puter, siden de synker så godt ned i skoene – hvis dette ble forklart på en normal måte hahaha..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg