OSLO

Jeg stod i dag opp klokken 11:00, for å fikse meg til da Martine skulle hente meg som var klokken 12:00. Plutselig ser jeg at jeg har litt dårlig tid med tanke på at jeg ikke hadde spist frokost, da var klokken 12:45. Jeg sa derfor at jeg skulle være klar om ca 20 min og plutselig sier Martine at det kan hende vi kommer for sent til timen hun har i Oslo. SÅ, jeg får meldingen om at hun kjører fra jobben sin og skal være her klokken 12:00, men plutselig ringer hun og forteller at hun har glemt igjen arket som hun må ha med seg til Oslo, hjemme. Sååååå, da fikk vi plutselig brått dårligere tid enn allerede forventet. Vi hadde derfor kun 1 time på oss til å finne frem i Oslo, og tror dere vi fant frem? Seff ikke før vi var der på flekken. Da slet vi med å finne parkeringsplass, som gjorde oss litt forsinket til timen. Da Martine endelig kom til timen sin, skulle jeg sitte ute på gangen og vente i ca 30-45 minutter. Jeg var med andre ord forberedt på å ha det jævlig kjedelig den neste timen. Men vips så kom Martine ut etter 15:20 minutter og var ferdig. LYKKERUS! Men ikke helt lykkelig enda, for magen min rumlet ganske mye, og høyt. Vi avsluttet derfor turen med McDonalds mat i Vestby og tok like gjerne en tur innen Vestby Outlet bare for å titte litt.

Jeg føler jeg egentlig har gjort mye i dag, selv om jeg ikke har gjort stort. Men Posten har jeg vært på, og neste som står for tur er å se et par episoder med Breaking Bad (blitt såååå hekta)  før jeg skal forberede meg til en rettsak i morgen. Derfor er det veldig godt å kunne få tankene på et litt annet sted før dagen er her♥ Forresten, antrekksbilder kommer på bloggen i morgen!

Hvordan har din dag vært?♥

13 kommentarer

Siste innlegg