GÅRSDAGENS ANTREKK 270115

Mens jeg og Martine skulle kjøre hjemover i dag, fikk jeg en så Bergen følelse av det ene stedet vi kjørte forbi. Jeg spurte derfor om vi kunne stoppe opp for å ta noen bilder, og brått ble det antrekksbilder også. Flinke Martine som har tatt alle disse bildene! Dere skulle bare sett hvordan HUN poserte bak kameraet. Det var nesten så begge knærne hennes var i bakken, det var dem faktisk en gang da hun ramlet – men hun skal ha for innsatsen som fotograf. Det ble brått drit gøy å posere og se mot hun, da hun poserte mye mer enn meg. Apropo det, det er så gøy å se på alle de som skal ta bilder av andre, så står de der og poserer selv. For å ikke snakke om når de sier “SMIIIIL” så står de bak kameraet og gliser som bare søren selv.

Antrekket mitt i går var ganske rocka, noe jeg har savnet å bruke en liten stund nå. Jeg stylet antrekket opp med en av mine nyeste gensere og veske. Genseren er av ingen andre enn Jay-Z, så dere kan bare tro Didrik, kjæresten min sikler etter denne. En ting jeg sikler veldig på for tiden er den nye vesken min. Den kan du gjøre til 2 forskjellige vesker faktisk. På bildene under ser den helt rett ut, men hvis du trykker på direktelinken til vesken, ser du at den blir brukt på en annen måte. Så det er litt genialt med denne vesken, og kanskje en av de største grunnene til at jeg digger den. Jeg har følt den er litt vel jentene, men altså det er bare tull og tøys. Den er enkel og svart, med stor nok plass til meg som alltid har med mye unødvendig i veskene mine. Så denne vesken skal absolutt bli brukt mye fremover♥


Jakke fra Urban // Genser fra Pouvir.no // Skjorte & bukse fra GinaTricot // Sko fra Converse // Veske fra Chiquelle.com // Klokke fra NickCabana

Hva synes dere?♥

// Innlegget inneholder sponsede produkter via Instagram

14 kommentarer

Siste innlegg