ALL-OVER PRINT

Hei mine kjære lesere! I dag våknet jeg opp med et stort smil, hadde jeg en spesiell grunn? Tja, egentlig ikke. Men jeg skal da ikke klage på at jeg våkner opp til det trøtte trynet til kjæresten min hver dag heller. Bedre start på dagen får jeg ikke. Etter denne fine starten på dagen, ordnet jeg meg og gjorde meg klar til stenging på Urban i dag. Det er ikke ofte jeg stenger, men det er faktisk ikke ille heller. Tiden går faktisk fortere med stengingen, og litt av grunnen er vel fordi man faktisk jobber litt færre timer. På Urban Moss er det faktisk veldig mye som skjer om dagen, ikke bare har vi fått en ny ansatt, men vi har også helt crazy mye salg som dere ikke kan gå glipp av. Det er nesten så jeg vil kalle Urban Moss for et outlet for tiden, vi selger ting sååå billig at det er sykt.En av grunnene til dette er fordi vi har Finale Sale i butikken, og vi har priser som vi aldri har sett før – og som vi kanskje aldri vil se igjen? Det er i allefall vannvittige priser som det er verdt å få med seg før salget er over. Vi kjører et slags outlet og priser til være blant annet på 49 kroner per topper/ tees/ singletter, longsleeves og skjorter til 99 kroner, strikk til 99 kroner, hoods/ crew til 149 kroner, sko fra 99 kroner, og jakker for 199 kroner!!! Så her kan man virkelig få mye for pengene. Ellers hadde vi stor suksess forrige gang vi kjørte posesalg, så vil du ha ekstra mye for pengene, kan det være greit å følge med. Håper vi ses, og delta gjerne på arrangementet HER om du kommer ♥

Anyways, jeg har en ny godbit å dele med dere (what a surprise) som er en bomberjakke fra Junkyard fra merke Hype. Jeg tror dette er det mest crazy plagget jeg eier, ikke fordi det er sinnsykt, eller det er ganske sinnsykt.. Jeg bare elsker at det er print overalt på jakken, og at det er ganske egyptisk preg på den. Å bruke denne jakken, blir ikke annet enn kult mener jeg. Kanskje det er litt for mye for dere, men for meg er det SPOT ON!!!


Direktelink til jakken finner du her.

Likte du den & kunne du gått i denne jakken, hvorfor/ hvorfor ikke?♥

// Sponset

15 kommentarer

Siste innlegg