NELLY FAVORITES

Da er det søndag igjen, og jeg synes disse ukene begynner å suse forbi. Jeg kan ikke tro at det er 01.februar allerede i dag, for jeg henger ikke helt med om dagen siden alt foregår så innmari fort synes jeg. Derfor skal jeg bruke denne søndagen på å forberede meg til en ny uke, med mer jobbing og trening. Men før jeg skal sette i gang med dette, er jeg nødt til å vise dere favorittene mine på Nelly. Dere vet vel sikkert hvor lenge jeg har handlet på Nelly og visst om Nelly, det er jaggu meg et par år. Men har jeg visst at man bare kan trykke på dette så kalte hjertet så det kommer på favoritter??? NEI. Hvor dum går det an å bli? Jeg har hele tiden tatt bilder av tingene jeg har likt, eller lagret linkene på andre steder. Det har aldri falt meg inn at det kunne være “legge til favoritter” opplegg her. Det jeg prøver å si er at etter jeg fant ut om denne knappen, så går det ganske hardt for seg på denne siden. Derfor tenkte jeg å vise alle mine favoritter som jeg har lagret på Nelly. Kanskje det faller i smak hos dere, kanskje ikke! Jeg har også begynt å smugtitte på bikinier allerede, jeg er alltid tidlig ute med bikinier til sommeren – med andre ord, være klar før alle andre er det.

Dere får ha en super koselig søndag♥


Nly Trend High Neck Scuba Dress her // River Island Lace Insert 2 Dress her // Miss Selfridge Cross Neck Skater Dress her


Nly One Structure Fabric Crop Top and Skirt her // Nly Trend Cross It Dress her // Nly Trend High Neck Scuba Dress her


Vero Moda Vmrisk Short Pu Jacket her // Nly Design Fuzzy Long Cardigan her // Nly Trend Crop Zipper Top her


Panos Emporio Paros Bikini her // Nly Beach Mix&Match Push Up Bra her // Hot Anotomy Bow Tie Push Up Bikni Set her


Adidas Sq Ccrun Ls Pink Shirt her // Casall Printed Essential Tights her // Adidas Sq Ccrun Ls Blue Shirt her


Nike Air Max Thea Black Print her // Nike Benassi Jdi Print her // Nike Air Max Thea Blue Print her


Selected Femme Sfanni Flower Tex Shoe F her // Nly Shoes Pump her // Michael Kors Colby Sneaker her

Likte du noen av favorittene mine?♥

// Adlinks

6 kommentarer
    1. Hei! Jeg synes hårfargen din og håret ditt generelt har blitt uutrolig fint for tiden! Perfekt lengde og farge!! Stritter du det ca hver dag? Og hvilke produkter bruker du? 😀

    2. Anonym: Åh, virkelig? Tusen takk! 🙂 Hårfargen min er den samme som alltid, altså min naturlige hårfarge. Jeg klipper håret hver 3-4 mnd og bruker ingen hårprodukter utenom vanlig shampoo og balsam som man får kjøpt i en matbutikk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg