KONKURRANSE: VINN KINOBILLETTER TIL JUPITER ASCENDING

Har dere fått med dere den nye filmen som heter Jupiter Ascending? Åh, jeg mååååå se denne filmen! Det er to gode skuespillere som er med i denne filmen, og for meg blir det spennende å se disse to i rollene. Jeg snakker selvfølgelig om Channing Tatum og Mila Kunis. Min smak i filmer har gått fra å være kjærlighetsfilmer til veldig mye action og spesielt litt sånn overnaturlige ting som Sci-Fi filmer. Denne filmen så jeg traileren til for litt siden og jeg er allerede oppslukt i den – uten å ha sett den. Det er flere kjente skuespillere med, så jeg tror denne filmen er helt rå og lever opp til mine forventninger.

Filmen handler om Jupiter Jones (som spilles av Mila Kunis) som ble født under en vakker nattehimmel, med tegn som pekte ut et liv og en skjebne fylt av store hendelser. Og nå, som voksen, drømmer Jupiter om stjerner. Kontrasten er stor mot den kalde virkeligheten hun lever i, med tanke på at hun jobber som rengjører av toaletter – med et liv oppstykket av en lang rekke vonde opplevelser. Først når Caine (som spilles av Channing Tatum), en genetisk konstruert eks-militær, kommer til jorden for å finne Jupiter Jones begynner hun å innse at hun har større ting i vente. Hennes genetiske signatur plasserer henne som den neste i rekken til en ekstraordinær arv som kan forandre hele balansen i universet. Kan tro hun får hjertet i halsen av å gå fra en rengjører av toaletter til å kunne forandre hele balansen i universet!

Høres dette spennende ut? Da bør du følge med nå. Jeg er så heldig og får trekke ut hele 5 vinnere som får 2 billetter hver til den nye filmen Jupiter Ascending. Reglene for å delta i denne konkurransen er veldig enkel. Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen mailen din og svare på dette spørsmålet:

Hvem spiller den kvinnelige hovedrollen i Jupiter Ascending?♥
Vinnerne vil bli trukket 10.februar, masse lykke til!!!

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET OG VINNERNE ER TRUKKET.

Vil du se denne filmen?♥

// I samarbeid med SF Norge

99 kommentarer

Siste innlegg