ALLE PARFYMENE MINE

Først av ALT, vil jeg bare si tusen takk for alle de gode og flotte tilbakemeldingene som jeg har fått på mitt forrige innlegg. Det betyr så mye å få høre dette, og ah, jeg kan ikke få sagt hvor snille dere er♥

Jeg sjokkerte meg selv i dag morges da jeg stod opp 08:20 for å trene rumpe med Ida og Nadine, før Ida skulle på jobb. Men så ble jeg ikke så sjokkert likevel, da jeg sovnet etter å ha dusjet hjemme. Sov til 15:00, for å være helt presis og ærlig – enda ærligere skal jeg være, det var sykt deilig. Jeg har kjent på øynene mine at de har fått litt for lite søvn de siste dagene, så denne “lille” powernapen gjorde susen. Siden etter jeg våknet, har jeg ryddet rommet, fått opp saker og ting som skulle vært unnagjort for litt siden og endelig fått tatt bilder av alle parfymene mine.

Det er noen ting jeg aldri klarer å slutte å kjøpe, selv om jeg har masse nok. Da snakker jeg generelt om klær, sko og spesielt parfyme. Parfymer bruker man aldri opp raskt, og jeg som har en samling på 12 parfymer. Det er sykt unødvendig, og det vet jeg. Men jeg bare elsker å ha mye å velge mellom – og hvert fall når det kommer til å lukte søtt og godt. Smaken min i parfymer er nemlig veldig søt. Jeg elsker tropiske, søte dufter. Og jeg har fått tak i alle disse nå og kan si meg godt fornøyd på en stund. Ut i fra at jeg har 12 parfymer, har jeg likevel mine favoritter. Det er helt klart Victoria’s Secret Scandalous på første plass, Abercrombie & Fitch Sweet Reveal på andre plass og til slutt Escada Turquoise Summer på tredjeplass. Alle disse lukter kjempe søtt, men er likevel så utrolig unike på luktene og DET elsker jeg. Nå håper jeg bare at jeg klarer å holde fingrene fra fatet og stå imot fristelsen til å kjøpe flere parfymer, hvis det plutselig dukker opp en ny som lukter amaziiiiing.

Hva heter dine favoritt parfymer & har du noen av de jeg har?♥

23 kommentarer
    1. Så utrolig mange fine parfymer! Jeg bruker ikke parfyme selv, men er veldig fan av bodysprayene til Victoria’s Secret 😀
      Ha en helt super kveld videre og kos deg masse! 🙂

    2. Cecilia Catharina: Åh, bodysprayene er helt fantastiske! Finner jo nye jeg liker hver eneste gang. Har du noen du vil anbefale meg? 🙂

      Ha en super kveld videre du også!

    3. Fin samling du har ! Jeg tåler egentlig ikke parfyme og bruker mest body mists fra Victorias secret osv for å få litt godlukt, siden de ikke er såå sterke som vanlig parfyme 🙂

    4. Likar Roberto Cavalli veldig godt! Den vanlige i “gull” til vinter, haust og kveld. Har også den blå som heiter “Acqua”, som passar perfekt til dagtid, sommar og vår 🙂 Gi dei ein sniff viss du kjem over dei – fantastiske parfymar, fin duftprofil og varer lenge. Får alltid høyre at eg luktar godt når eg bruker dei!
      Calvin Klein “Sheer Beauty” essence er veldig god. Sofistikert, ikkje altfor søt, men framleis feminin. Passar veldig fint til dagtid no på vinteren.
      Har nettopp kjøpt VS bodymister for å ha til dagar der eg berre vil ha ein “lett” duft, og for å ha til rommet mitt. Amber Romance er søt, varm og “bløt”. Passion Struck er intens, søt og minner om godteri. Coconut Passion er sensuell og eksotisk, varm vanilje – ser fram til å bruke den på varme sommarkveldar! Secret Charm er frisk, deilig og avslappande – perfekt til ein chill dag, trening, for å friske opp rommet eller badet.
      Ha ein fin dag 🙂

    5. Wow, så mange parfymer du har!! Må si meg enig i at de sommerduftene til Escada er store favoritter, lukter så godt 🙂 Ellers er Viktor & Rolf Flowerbomb, og Versace store favoritter 🙂 God helg, fine!

    6. Åh, elsker når du blogger om parfymer, har heelt dilla selv!
      Kjøpte meg nettopp Marc Jacobs Daisy, Escada turqoise summer og Victoria’s Secret Bombshell in bloom. De er heeelt fantastiske! Og ikke minst VS sine bodymists, der er favoritten Pure Seduction og Mango Temptation 😍

    7. Hvor får du tak i Ed hardy parfymen? 🙂 Hadde den for noen år siden, men finner ingen som selger den lenger..

    8. Olivia: Den har jeg faktisk kjøpt på Nille! Jeg husker dessverre ikke hva den heter – og hvis du lurer, det er en fake plante 🙂 BUT I STILL LOVE IT!

    9. Åå mange søte parfymer 😀
      Har en del jeg også men vet ikke hva de heter og har bare noen som du har 🙂 trist at du ikke har navn på de får vist du hadde det, så kunne jeg kjøpt like som du har og det hadde vært kjekt 😀 Er det noe du kunne funnet på og gjort i et eget innlegg ? 🙂

    10. Jeg har også hatt den fra Abercrombie & fitch, men har dessverre vært tom en stund nå. Vet du om det går an å få kjøpt den i noen norske butikker eller på nettet? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg