BRA START PÅ HELGEN

Dessverre måtte jeg fjerne Max Factor innlegget som jeg skrev tidligere i dag, de vil nemlig få til en liten konkurranse hvor dere kan vinne noe ganske så flott! Derfor vil det bli publisert litt senere, og vil da innebære en stilig konkurranse i tillegg.

Jeg har derfor ikke drit mye kult å dele med dere i dag. Men dere vet hvordan jeg er, jeg nekter å la det gå èn dag uten blogging og det skal ikke skje i dag heller. Jeg kan jo derfor bare oppsummere dagen min i dag til dere. Jeg sov til 12:40 i dag, SYKT digg skal jeg si dere. Jeg brukte god tid på å fikse meg til stenging på Urban i dag klokken 15:00. Helt siden jeg har vært på jobb, har jeg ikke hatt tid til å ha pause eller noe som helst – jeg har altså holdt meg i 10 timer, før jeg har kunnet gå på do. Mirakel at jeg ikke gjorde på meg i buksa, hahaha. Så mye som det var å gjøre, rakk jeg nesten ikke å kjenne at jeg måtte på do engang. Det har vært så utrolig hektisk siden vi har helt syke tilbud og salg i butikken nå. Og siden både jeg og Linnea har vært sååå flink i dag, klarte vi 100% med glans! Det er helt fantastisk å gå fra jobben og vite at du har gjort en drit bra jobb. Spesielt da du endelig kan ta deg helg du også.

Nå står det Ristorante pizza i ovnen, og så står Breaking Bad for tur på Netflix. Kos dere masse i kveld og ha en super helg!♥


Sorry for iPhone kvalitet, men hadde ingen andre bilder å dele med dere i dag dessverre….

Hva har du gjort i dag & har du hatt en bra start på helgen?♥

12 kommentarer

Siste innlegg