THE PERFECT VALENTINE’S GIFT

Nå er det ikke veldig lenge igjen til den spesielle dagen er her, det er selvfølgelig valentinsdagen jeg snakker om. For hver eneste år som går, blir det vanskeligere og vanskeligere for meg å finne den perfekte valentinsgaven til kjæresten min. Men jeg har mine ideèr og en av disse var spot on i år. Klokker er det noe man som regel ikke har mye av, og heller ikke tenker noe særlig over. Det er først når din kjære åpner opp gaven, og ser at det er en klokke der, som gjør han veldig glad. Gutter vil nok alltid være gutter, med det så mener jeg at de sjeldent kommer til å fortelle hva de ønsker seg. For dere som har disse som forteller det til dere – dere er fader meg heldige. Men for oss som trenger litt tips og råd til en fin valentinsgave, er det kjekt å få litt hjelp fra andre der ute.

Etter min smak foretrekker jeg å overraske med en god middag med en flott dessert – en mett kjæreste er en fornøyd kjæreste. Så kommer det til den delen som jeg elsker da, nemlig gutteparfymer. Hvem er det som ikke sniffer på klærne til kjæresten sin fordi det lukter så himla godt? Overrask han derfor med den perfekte parfymen som du vet han liker, og du må jo forhåpentligvis like den du òg, siden det er du som kommer til å lukte dette hele tiden fremover. Etter min smak hadde jeg overrasket han med Tom Ford eller Versace parfyme, som jeg vet han er glad i – og fordi de lukter himmelsk!

Sist men ikke minst; Ønsker du å bruke litt ekstra penger på kjæresten din, vil jeg uten tvil anbefale klokker. Og med det, Daniel Wellington klokkene. Jeg nesten forguder disse fine klokkene som er til både herre og til dame. Jeg tror neppe han blir ufornøyd med en splitter ny Daniel Wellington klokke på armen sin. Det eneste med å bruke penger på en slik klokke, er selvfølgelig prisen. Det kan brått bli litt i overkant av dyrt, i forhold til hva du/ dere tenkte å bruke på hverandre – passer det perfekt å få litt rabatter.

Hvis dette er noe for deg eller din kjære, overrask han (eller hun) med en nydelig Daniel Wellington klokke. Når det er sagt, har jeg så klart en rabattkode å dele med dere så dere får det litt billigere. Bruk rabattkoden “ValentineMadde” og få 15% rabatt på alle klokkene fra DanielWellington.com frem til 28.februar♥



Hva synes du er den perfekte valentinsgaven & har du kjøpt noe til din kjære enda?♥

// Reklame

13 kommentarer
    1. ha en god helg 🙂
      Gå gjerne inn på bloggen, besøk gjerne Facebook siden vår, trykk liker og del. Vis du er i mot mobbing 🙂
      Du finner link til Facebook siden på bloggen under; Facebook
      – Takk

    2. Kan du ha et innlegg med dine favoritt bodyspray fra Victoria secret. Er alltid usikker på hvilke jeg skal kjøpe, alle lukter så godt..

    3. Hejsann hoppsann! Stilie klokker. Er så mange kule design. Det er jo en veldig fin gave å få. Parfyme er jo noe alle synes er en innertier, så det var ikke dumt. Du fikk igang tankeboksen min nå… ligger her rett ut å tenker på hva jeg synes kan være den perfekte valentines gaven. Kanskje en skikkelig kjærestehelg. Ooog det gjør jo ingenting om man kjører på med spa-hotell. Der man kan ligge i bobblene hele dagen med et glass i handa. Stå opp til hotell frokost osv. Fy flate det hadde vært digg kjenner jeg. Spa er jo noe enhver kropp har godt av 😀 Yes.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg