KOSEBUKSA PÅ JOBB

Det må vel være en drøm å ta med seg kosebuksen på jobb? Heldigvis jobber jeg i en så fet butikk, at joggebukse er lov så lenge den er fra butikken selv. Dette er en av mine favoritt joggebukser fordi den kan styles opp til et festantrekk eller bare brukes hjemme som en kosebukse. I mitt tilfelle denne gangen, kjørte jeg på litt rocka/ hipster stil på jobben i går med en crop top fra Urban. Det er så deilig å bruke en joggebukse, men likevel føle deg fikset nok til å gå rundt med joggebukse på jobben. Meeeen med bare joggebukse og crop top, synes jeg det atter en gang manglet noe som ble prikken over i’en. Det ble selvfølgelig å kjøre på med en skjorte rundt livet (i all hemmelighet for å også dekke til rumpa mi). Jeg personlig likte antrekket mitt i går veldig godt, ekstra godt fordi det var så behagelig å gå med men viktigste av det hele – det føltes veldig meg.

Så må jeg bare spørre dere om noe ganske tilfeldig her. Jeg har aldri vasket converse sko før, og aner ikke hva som anbefales og hva som ikke anbefales å gjøre. Kan noen hjelpe meg litt her? Mine hvite converse, er snart svarte….

Hva synes du om antrekket mitt?♥

20 kommentarer
    1. Jeg vasker alltid mine converse og tøysko på så lavt som mulig, helst 30°, det funker kjempebra! 🙂

    2. Vask på 30 grader går helt fint men pass på å ikke vaske noe varmere enn det – da går limet fra hverandre og du ender opp med sko uten såle :p Du kan vaske med/uten lisser, det spiller ingen rolle. Evt. kan du fylle en balje med varmt vann og rett og slett vaske skoene der, funker like bra det + du kan passe litt på selv om du er usikker/redd for skoene haha. Lykke til 🙂

    3. Ha ett gammelt håndkle i maskina sammen med skoene – beskytter både vaskemaskina og skoene. Tror også jeg vaska mine på 40 grader, men det spiller kanskje ikke så stor rolle?

    4. Har alltid vasket mine på 40 grader og har hatt dem i tre år. Ser overraskende bra ut enda! Vasker air maxene mine på 40 grader også, funker dritbra;-)

    5. Vaska mine på 30 grader med litt vanleg vaskepulver 🙂 Lot dei lufttørke i to dagar. Gode som nye! Hadde ingen problem med at fasongen endra seg eller at skolissene hekta seg fast i maskina (men så hadde eg ei god knute på dei frå før). Viss du er usikker, vask dei i ein BH-pose!

    6. Jeg vasker conversene mine på 30 grader, da løsner jeg skolissene. Ofte når man ikke løsner skolissene blir ikke skolissene rene. Vasker man de mange ganger vil nok limet i sålen løsne uansett. Men jeg har hatt mine i 2 år å vasket de maaange ganger, å limet i den ene sålen er såvidt løsnet, men ikke noe betydelig.

    7. vasket mine converse (hvite) denne uka.. vasket dem først på 40 grader tok av skolissene og vasket dem sammen med skoene, hadde dem deretter i en bøtte med klorin og så vasket jeg dem igjen på 40 grader! de så nye ut!

    8. Nok en gang smashing antrekk! Sier det igjen, synes det er så utrolig bra at du kjører på med din egen stil, og ikke er en “typisk toppblogger”!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg