FROSTED APPLE

Går det an å glede seg skikkelig til å vise frem noen dufter? For jeg er helt DER hele tiden da det er snakk om dufter. Det er nå litt over 1 måned siden jeg var i New York med kjæresten, hvor jeg handlet greit mange dufter fra Victoria’s Secret. De hadde da kommet med en ny kolleksjon med nytt design på noen av disse bodymist sprayene og body lotions. En av duftene jeg forelsket meg i heter Frosted Apple. Aldri i min villeste fantasi kunne jeg tro at dette luktet så godt som det faktisk gjorde. Jeg skulle ønske jeg kunne spise denne lukten, for så godt luktet det faktisk.

Helt siden i går har jeg hatt smerter i kroppen som jeg ikke har kunnet beskrevet. Jeg våknet i dag, og hadde akkurat samme smertene. Jeg har legevakten i bakhodet, tilfelle det skal bli verre nå. Men i dette sekundet har det roet seg litt, og der håper jeg det blir. Det er jo som alle vet valentinsdagen i dag, men smarte meg hadde klart å tatt feil av hvilken dag det var på. Derfor ble ikke denne dagen helt som planlagt, men kanskje like greit siden jeg ikke orker å gjøre noe spesielt pga formen min. Det blir derfor kosing med god middag, godteri og filmer resten av kvelden her i heimen. Får heller feire litt ekstra når jeg føler meg topp igjen! Uansett, så gjelder ikke denne dagen å gi hverandre gaver for meg og kjæresten min. Det holder masse å bli overrasket med røde roser og cupcakes på døren her i gården.

Og dere? Ha en super fin valentinsdag♥

Har du noen favorittdufter fra VS & hva er dine planer for i dag?♥

7 kommentarer
    1. Herlige produkter!
      Har dessverre ikke planer. Kjæresten er i militæret så blir en Valentines Day uten han, synd ettersom at vi har et årsdag i tillegg 🙁
      Ønsker deg en fin lørdagskveld 🙂

    2. Hvor bestilte du denne sprayen? Har forsøkt å søke om den men finner nærmest ingenting. På forhånd takk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg