TODAYS DETAILS

I dag har jeg fått gjort unna mye bloggarbeid og litt mer personlig arbeid på et par timer, og det føles ganske godt. Jeg har hatt så dårlig med tid i det siste at det har vært så mye å gjøre, men som jeg ikke har rukket å få gjort. Derfor fikk jeg byttet vakt i dag, og har resten av uken fri fra jobb. Det er veldig ålreit, nå som det er mye å gjøre for meg. Da kan jeg endelig sette meg ned, og gjøre en god jobb uten å stresse. For jeg er ikke god under stress, og leverer derfor ikke like bra som det jeg vet at jeg kan. Resten av denne uken skal det gå mye i fokus på bloggen, for man vet aldri når jeg brått får mye å gjøre igjen. Jeg må derfor utnytte tiden mens jeg kan!

Når det er sagt, tenkte jeg å vise dere noe nytt jeg har fått. Kjæresten min jobber litt for Mikkel Christiansen med merke MichelQelb. De produserer utrolig mye ekslusivt og luksuriøst, og de fikk nettopp inn nye lommebøker og kortholdere. Jeg falt pladask for den ene kortholderen i hvit med ekte pytonskinn, jeg har faktisk villet ha sko i denne fargen og skinnet. Men blir det ikke sko, så blir det kortholder! Jeg har aldri hatt kortholder før, men alltid tenkt på at det er ganske greit å ha tilfelle du skal et sted og ikke vil drasse rundt på en stor lommebok. Disse produktene er enda ikke lagt ut på nettbutikken, så hvis du vil følge dem for oppdateringer om dette merke, hva som er nytt eller hva som kommer snart, følg dem gjerne på @michelqelb på Instagram. Legger også ved at dette ikke er noe jeg har fått sponset, jeg har fått denne av kjæresten min som gave og har selv valgt å skrive fritt som jeg vil rundt dette produktet. Simple as that♥


 Kåpe fra Vivikes // Klokke fra Larsson&jennings // Kortholder fra MichelQelb

Hva synes dere om dagens detaljer?♥

8 kommentarer
    1. Litt unødvendig å absoultt måtte skrive at det ikke er sponset. Det er jo markedsføring for merket til kjæresten din, selv om du ikke får penger for å skrive om det. Og det er virkelig ikke noe galt i det, selvfølelig vil man jo hjelpe med sånt. Men ja, bare unødvendig å skrive at det ikke er sponset bare for at du ikke får penger for det:-)

    2. Anonym: Markedsføring er det, men dette er noe jeg ikke har fått for å skrive om det på bloggen. Jeg fikk det av kjæresten min, som gave. Ikke gave for å markedsføre det videre på sosiale medier. Hadde det vært sponset via bloggen, hadde jeg måttet skrevet det for hvis ikke hadde jeg ikke fulgt loven.

      Et eksempel: Hvis jeg får en gave av venninnene mine og velger å skrive om dette på bloggen fordi jeg likte produktet, og i tillegg skriver hvor det er fra osv, er det fremdeles ikke sponsing på grunnlag av bloggen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg