CRAZY PRINT

VINNEREN AV JUNKYARDKONKURRANSEN BLE LENA! Gratulerer så mye til deg, du vil bli kontaktet veldig snart.


Nå sitter jeg klar og mett, for å dra ned til byen og møte Ida på jobben før vi skal videre på treningen. Men først må jeg en kjapp tur på posten for å få sendt unna litt pakker, så kan jeg endelig stryke det dra To Do listen min. Det er fortsatt mye arbeid som gjenstår for meg denne helgen, og nå er det bare å få det gjort. Men først, skal jeg starte helgen med en god treningsøkt med Ida, og det er jeg kjempe klar for i min nyeste tights fra Adidas. Aldri sett en så fresh treningstights før, og god er den å! Derfor blir det enda bedre å dra på treningen når du i tillegg har fått deg litt nytt treningstøy, er dere ikke enige? Motiverer alltid litt ekstra dette.

Dere får ha en riktig god helg!♥

Likte dere tightsen & hva er deres planer for helgen?♥

15 kommentarer

Siste innlegg