ORGANIZE YOUR MAKEUP

// I samarbeid med Makestyle.no

Alle vi jenter er vel enige om å ha en ting til felles; sminke. Og er det noe jeg hater på det sterkeste, så er det rot i sminken. Det begynner nesten å koke inne i meg, når jeg ser venninner ha det rotete i sminken sin, for å ikke se oppe i sminkepungen med pudder overalt og knust speil osv. Det er nesten så jeg vil ta tak i sminkepungen og vaske den selv, for hvem ønsker seg ikke oversikt i sminken sin, som er ryddig og pent? Jeg har et sminkehjørnet på skrivebordet mitt, der det er litt krangel om hva som skal få mest plass. Det er også blogghjørnet mitt og spisehjørnet mitt and so on, så takket være Cosmetic Organizer har jeg det ryddig og oversiktelig i all sminken min hele tiden. Det beste av alt, det ser fantastisk bra ut! Så mange leppestifter, neglelakker og mascaraer som jeg har, er det utrolig deilig å ha noe som gjør det oversiktelig i sminken og likevel får det til å se bra ut. Tror heller ikke jeg er den eneste som er veldig glad for at det er gjennomsiktig, da vet jeg hvor alt er selv om det er “pakket” ned. Så mye sminke som jeg har nå, sparer jeg så mye tid på å lete etter hvor den og den sminken ligger fordi disse boksene er gjennomsiktig. Jeg tror også jeg har vært ganske så heldig med all sminken min, for alt får plass helt perfekt i disse Cosmetic Organizer boksene.

Det er utrolig mange måter å stable disse boksene på, mens jeg har bestemt meg for å holde det ganske enkelt med tanke på den lille plassen jeg har. Tenkte derfor å vise dere hvordan jeg har organisert min sminke, og kanskje dere liker det♥


Boksene til venste finner du her og her, mens boksen til høyre finner du her.


Sist men ikke minst smykkeskrinet her, som jeg igjen bruker til noe litt annet. Men uansett er det jo GENIALT!

Hva synes dere & har dere disse geniale cosmetics organizers selv?♥

14 kommentarer

Siste innlegg