FRESHHHH

I natt så jeg Oscar utdelingen sammen med Didrik, og herlighet så lenge det varte… Vi sovnet begge ved 4 tiden, og sa oss da fornøyde. Jeg kjempet så lenge for å holde meg våken, siden jeg alltid er den som sovner først når vi ser på sent på tv. Men endelig var det en annen som sovnet først, høhøhø! Ble virkelig sjokkert over alle de fantastiske kjolene på den røde løperen, det var faktisk veldig vanskelig å finne en favoritt, men da Emma Stone dukket opp da ble jeg solgt. Dette er sånne kjoler som jeg kommer til å vise meg i, hvis jeg noensinne skal på noe galla-ish greier. Ikke alle kler den fargen hun hadde på seg, så jeg måtte nok ha hatt en annen farge. Emma Stone er en av mine favoritt skuespillere litt under Angelina Jolie, som jeg forresten aldri så på Oscar utdelingen i går før jeg sovnet?? Satt hele tiden å prøvde å finne hun, men det var lettere sagt enn gjort.

Siden jeg la meg så sent i natt, sov jeg derfor veeeeeldig lenge i dag. Sov helt frem til 14:00, men så hadde jeg heller ingen planer i dag og stresset meg derfor ikke opp fra sengen. Planen var egentlig Oslo med kjæresten, men det har vært så stygt vær ute i dag så det droppet vi ganske raskt. Utenom det, har jeg derfor fått klippet håret mitt som var på tide å få gjort. Mamma klippet både håret mitt og Didrik sitt i dag. Ganske deilig å ha en mor som før jobbet som frisør, så du slipper å betale flere hundrelapper for en klipp! Eneste er at mamma elsker mitt lange hår og nekter å være den som skal klippe det kort, hvis det noen gang skal skje. Så da ble det kun det vanlige i dag, nemlig tuppene. Føler meg mye mer fresh nå etter en klipp, så ser det tykkere ut nå også så nå er jeg blid og fornøyd igjen♥

I morgen tenkte jeg å vise frem flere av mine favoritter, så da lar jeg dette være litt deres valg. Sist stod det mellom alle skoene mine og alle klokkene mine – hva vil dee helst se i morgen?

Så du på Oscar utdelingen i natt ?♥

14 kommentarer
    1. Du har så sykt fint og langt hår og det ser så sunt ut. 🙂 Jeg så ikke på Oscar utdelingen fordi det startet ganske sent i Norge.

    2. HAHA, føler så veldig med deg der, med det å ha mamma som frisør som ikke vil klippe det kort! Jeg har mast i sååå mange år på at jeg hater langt hår på meg selv, og vil ha det skulderkort, men hun nekta.. Til jeg en dag tok saksa selv og trua med å klippe meg selv kortere 🙂 Jeg er ikke så redd for håret mitt, så det hadde ikke gjort noe om jeg hadde klipt det opp til øra, haha. Og siden hun vet det, så klipper hu meg så langt som jeg vil! 😀 Nesten.. er alltid en del mindre enn jeg vil.. men kortere blir det da! haha 😀

    3. Skoo!
      Haha, herlig å sove lenge da. Her startet dagen halv seks på grunn av en postmann som bråker generelt mye..

    4. så fin du er på håret! angelina og brad var faktisk ikke på oscaren, de gadd ikke faktisk 🙁 🙂

    5. Angelina Jolie og Brad Pitt droppet Oscar-utdelingen.. Sto på nettet at hu var skuffet for å ikke ha blitt nominert til flere prisen for filmen hu regisserte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg