SAY HELLO TO MY SHOES

Dette innlegget har tatt en evighet å få fikset, og ikke minst fått ordnet i stand. Jeg hadde aldri trodd det ville ta så lang tid å ta bilder av alle skoene mine, men der tok jeg jammen meg feil gitt. Jeg ville få dette innlegget litt systematisk, og derfor ikke drittbilder av skoene mine. Så jeg fikk med Ida ned til byen for å handle inn et hvit teppe som jeg kunne bruke som “gulv” til skoene. Jeg har uansett lett etter et slikt teppe, det kan være så fint til å fokusere på andre produkter i en senere anledning, så 199 kr var et godt kjøp her. Etter å ha hatt bilder av alle skoene mine, innså jeg at det er på tide å vaske mange av dem. Tenk at så mange sko som jeg har, har jeg likevel klart å få de fleste ganske så møkkete. Etter å ha hatt shoot med skoene, har jeg begynt å like noen av mine gamle Vans igjen. Det var en periode jeg bare MÅTTE ha alle Vans jeg kom over, så til slutt hadde jeg så mange at jeg ikke fikk brukt dem. Jeg håper virkelig dere liker dette innlegget og ikke minst liker skoene mine, de er bebbine mine.

Noen av disse skoene ligger allerede ute for salg på salgsinstaen min @madeleinepsalg♥ Ta gjerne en titt hvis du fant noen godbiter under!

LET’S GO:


Nelly – House Of CB – Nelly.


Nelly alle sammen.


Husker dessverre ikke første paret – River Island.


New Balance alle sammen.


Adidas alle sammen.


Nike alle sammen.


Nike alle sammen.


Vans alle sammen, bortsett fra det blå paret som er fra Hype.


Vans alle sammen.


Vans alle sammen.


Alle er fra Converse + et par lave til som er i hvit.


Public Desirè – Dna – Asos


Henry Kole – Nelly

Likte dere skoene mine & hvilke par likte dere best?♥

30 kommentarer

Siste innlegg