NEW FAVORITE MAKEUP

Min kjære familie, kjæreste, venner og bekjente gjennom årene vet GODT at jeg har hatt mine dårlige perioder med bryn. I starten på videregående skole, var det et eller annet galt oppe i hodet mitt som sa “hei, du skal ikke tegne på firkanta tykke bryn med en hard øyenbrynspenn fra hm eller?”. Så klart startet jeg med det, og ingen turte å fortelle meg hvor stygt det var, før jeg en dag droppet å tegne på. Folk gikk forbi meg og fikk sjokk, jeg følte meg som en jente uten bryn selv om jeg hadde massevis av hår der. Etter alle de komplimentene jeg fikk, begynte jeg å tegne på svakere – frem til jeg gikk tilbake til å tegne på hardt, men ikke firkantet. Jeg er vel en av tusenvis av andre jenter som har eksprimentert veldig med brynene sine. Og til slutt, NÅ har jeg funnet ut av hva som kler mine bryn best og hva jeg liker best.

Nå legger jeg H&M pennen på hyllen for godt, og sier velkommen til mine nye favoritter fra Anastasia. Hvis du ikke har testet ut produktene til Anastasia, gjør det – du kommer ikke til å angre, du kommer til å elske dem. De finnes i mange forskjellige farger, og jeg har nå 3 av fargene som jeg bruker til forskjellige anledninger. Vil jeg gå for en veldig naturlig look, velger jeg den lyseste jeg eier, Taupe, vil jeg markere litt ekstra bruker jeg favoritten min som er Chocolate (denne bruker jeg nesten hver eneste dag) og til slutt den siste fargen Dark Brown, som jeg enda ikke har rukket å teste ut. Det viktigste av alt, er å ha riktig børste/ pensel til å påføre denne øyenbrynsgelen på. IKKE ha for tykk børste, det startet jeg med og fyyyy det var vanskelig å tegne på riktig i starten. Du sparer så mye tid hvis du bare finner en riktig børste/ pensel. Derfor valgte jeg så klart den som hører til Anastasia produktene og det er så mye lettere å påføre gelen – og det ser så mye bedre ut!♥


Nyeste produktene mine. Håndkrem er et must nå som det er kaldt!

Har du testet ut Anastasia produktene & hva synes du?♥

11 kommentarer
    1. Hei:) Kom innom bloggen din og tenkte jeg måtte legge igjen en liten kommentar:) fin blogg du har, god tekst og fine bilder:) uuutrolig pen er du også:) må teste dette merket, jeg syntes iallefall at det funker best med eyebrow powder istedet for penn. håper du vil ta turen innom min blogg også. Gjerne legg igjen ett lite spor etter deg, da blir jeg glad:)
      http://Www.pourfemme.blogg.no
      Ha en fortsatt fin mandag:)
      Klem

    2. Har så lyst til å prøve ut produktene, kanskje jeg må gjøre det 🙂 Har hørt veldig mye bra om det!

    3. Bryn er nesten alltid like vanskelig å jobbe med syns jeg! Mine er litt hullete (prøver å spare dem helt ut), så jeg bruker en penn for å fylle inn der hårene mangler og deretter en øyenbrynsbørste til å jevne de ut. Enten blir de for mørke, skjollete, og en sjelden gang perfekt! Kunne du ha laget en video der du viser hvordan man påfører øyenbrynsgelèen? Det hadde vert til stor hjelp!
      Klem <3

    4. Bryn er så vanskelig herregud! Hørt så mye bra om de produktene. Hvor mye var det du betalte for en dipbrow pomade fra Anastacia? 🙂

    5. Jeg har i mange år brukt øyenbrynsPUDDERET til anastasia, og er superfornøyd!! Men nå vurderer jeg om jeg kansje burde prøve browgelen også! Kan ihvertfall anbefale øyenbrynspudderet på det sterkeste. Der får man to farger i en boks, en lys og en mørkere. Sånn du kan ta den mørke ytterst på brynene, og den lyse litt lengre inne. 🙂 Ha en fin dag videre! Elsker bloggen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg