ALLE KLOKKENE MINE

I dag tidlig rakk jeg kun å pusse tenna, kle på meg, ta på pudder i ansiktet og fikse brynene før klokken brått var 08:15. Ida startet på jobb en halvtime før meg, så i stedet for å måtte gå ned, eller ta buss så takket jeg ikke nei til å sitte på ned. Da fikk jeg god tid til å fikse meg på jobben, før jeg åpnet. Rettetangen og alt var med, haha. Veldig deilig å egentlig fikse seg på jobben, men tror ikke jeg skal starte med det. For er veldig deilig å kunne sove litt lenger, jeg er den som sover så lenge som jeg kan også før jeg må stå opp.. Hvordan er dere?

Med tanke på at jeg har jobbet i dag, så har jeg ikke rukket å tatt antrekksbilder mens det var fint og lyst ute, selv om jeg virkelig ville det i dag. Derfor tenkte jeg å vise frem alle klokkene mine, som dere har spurt om. Didrik fant en kjempe smart klokkeboks på finn for litt siden, og tenkte at det var midt i blinken for meg som har så mange klokker liggende. Jeg synes den var så fin at den ble bestilt med en gang! Denne gjorde virkelig klokkene mine finere, føler jeg. Nå trenger jeg ikke å åpne en eske og lete igjennom klokkene, for nå er dem alle pent organisert i en klokkeboks. Merkelig at jeg hadde akkurat så mange at jeg fylte hele boksen, ikke for mange og ikke for få. Etter at jeg sluttet med å samle på skoesker, har jeg fått en ny hobby – samle på klokker. Folk har hver sin hobby, og dette er min. Men selv om jeg samler, er det fortsatt noen jeg prøver å bli kvitt. For å sjekke ut hvilke klokker jeg selger, kan du søke opp @madeleinepsalg på Instagram♥

Likte du noen av klokkene & hva har du mye av?♥

21 kommentarer

Siste innlegg