FAMILIEDAG I SVERIGE

I dag sluttet pappa litt tidligere på jobben, for å ta seg litt fri. Vi hadde bestemt at i dag skulle vi dra inn til Sverige, som vi gjorde da vi var mindre og bare kose oss. Det ble som gode gamledagene, spiste på samme stedet vi har gjort i alle år og bestilte hamburgermeny. I den ene interiørbutikken vi var i på Nordby shoppingsenteret fant jeg en utrolig fin vase i matt, og den falt jeg pladask for. Slike ting som dette kjøper jeg med som samvittighet, for det er ting man alltid ville kunne trenge. Nå har jeg en vase i hvit, grå og matt sort – så jeg er meget fornøyd nå! Ser så bra ut på skrivebordet mitt. Skal vise dere dette i morgen, for kjøpte med en gang roser jeg måtte ha i den!

Siden det er påske, måtte jeg bare utnytte dette på det fulleste. Bokstaveligtalt! Jeg kjøpte det største påskeegget jeg fant, for å fylle det opp med godteri til meg og Didrik. Føler meg alltid som et lite barn igjen, så fort jeg går inn i en godteributikk. Dessverre var det for lite til alt godteriet jeg hadde kjøpt + colabrettet, haha. Men da er det bare å fylle på påskeegget helt til det ikke er mer igjen. Sitter å sikler etter hver eneste godbit som er oppe i der, eneste godteriet vi mangler nå er favorittgodtieriet vårt som er gusher. Det smakte jeg for første gang på mens jeg og kjæresten var i New York. Etter den turen, har vi bestilt godtieriet på Ebay, og venter på 5 nye pakker med 46 stk i hver der allerede. Glad i godteri sa du? Oh yes!

Ikke glem påskekonkurransen litt lenger ned på bloggen da folkens♥


Verdens beste popcorn!

Har du gjort deg klar for påsken med godteri?♥

8 kommentarer
    1. Ønsker deg en fin påske videre!
      Synes forresten at du har så mange flotte vesker, så jeg lurte på om du kunne ha laget et innlegg med bilder av veskesamlingen din? Hverdagsvesker og festvesker for eks ?
      🙂 Det hadde vert gøy!!

    2. Camilla Heindorf: Lakristyggis, men det er så vanskelig å beskrive smaken… Jeg liker ikke lakris så veldig godt til vanlig, men den Shake tyggisen er den beste!!!

    3. Hei
      Jeg skulle bare si at bloggen din er utrolig bra og at du er veldig pen
      Jeg har en blogg, men den er langt ifra like bra son din
      Klem Amanda

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg