ADIDAS BASILLEN

Hvem har vel ikke blitt tatt av Adidas-basillen lurer nå jeg på. Jeg rekker i hvert fall hånden min høyt opp i været, jeg virkelig elsker Adidas. De har overrasket veldig mye det siste året med ville print og design på klærne at dette måtte jo bare jeg også ha. Jeg elsker både de enkle t-skjortene og de med ganske mye print på. Det neste som står på ønskelisten er nå den svarte Adidas joggebuksen med hvite striper på sidene – for dere vet jo hvordan det står til med meg og joggebukser, just gotta have it! Jeg har heldigvis fått sikret jeg mesteparten av de andre Adidas produktene som jeg har ønsket meg. Men likevel får jeg ikke nok…  Nyeste jeg har fått inn av Adidas er nemlig denne herlige gymposen, billig er den òg. Ikke nok med at jeg elsker fargene i bassenget når solen reflekterer de forskjellige stripene i vannet, men også bare sydenfølelsen som kommer tilbake på denne gymposen. Jeg synes den er litt vel pen til å bare bli brukt til en gympose (den må virkelig bli sett av flere), så denne kommer jeg nok til å slenge over skulderen da jeg skal en liten tur ut av huset. Freshe farger, det liker jeg og spesielt på denne gymposen!♥

Husk å meld deg på påskekonkurransen min lenger nede på bloggen!


Gymposen finner du HER. (Sponset)

Så dere noe dere likte?♥

17 kommentarer

Siste innlegg