NYTT FRA NELLY

I går fikk jeg endelig hentet Nelly pakken på posten som jeg hadde ventet en stund på. Jeg bestilte 4 produkter, og tightsen jeg hadde bestilt var den jeg gledet meg mest til å motta. Den var dessverre litt for stor rundt hoftene på meg og satt derfor ikke så godt som den skulle ha gjort. Men mamma likte tightsen veldig godt, og hun tok derfor den i stedet for at jeg trengte å returnere den tilbake. Det vil si at jeg fremdeles er på utkikk etter en grå tights. Jeg synes de er så fine og vil ha en så alle tightsene jeg har ikke er helt crazy haha. Heldigvis passet alt det andre jeg kjøpte! Jeg kjøpte meg en rosa treningsgenser fra Adidas, som jeg faktisk har i svart også. Jeg fryser så fort på treningen at det er greit å ha flere gensere å velge mellom. På treningen er det også greit å alltid ha en vannflaske, så da kjøpte jeg like så godt min egen fra Nike. Det som desidert ble favorittene mine fra innkjøpet er NLY skoene. Jeg har lett etter sorte sko med lave heler en god stund og kom brått på at Nelly alltid har et godt utvalg av sånne sko. Skoene satt som et skudd på føttene mine, og var så behagelige å gå inne med den litte stunden jeg prøvde dem. Gleder meg super mye til å kunne bruke disse til våren med hullete jeans – først må det bare bli en god del varmere ute før jeg våger å gå ut døren uten sokker.


Genser HER // Sko HER // Vannflaske HER – Adlinks

Likte dere det?♥

12 kommentarer

Siste innlegg