KONKURRANSE: VINN BRUN OG BLID SOLKORT

Jeg elsker å holde konkurranser på bloggen, det er som å kunne gi litt tilbake og si en stor takk for at dere leser bloggen min. Konkurransene jeg har kjørt på bloggen tidligere, har alltid vært en hit hos dere. Men har dere forslag til premier, nettsider/ butikker dere kanskje vil ha en konkurranse med så er det bare å fortelle meg det. Dette er noe som skal være premien deres uansett, så det vikgiste er at DERE liker det.

Nå har jeg endelig fått ordnet enda en konkurranse til dere lesere. I samarbeid med Brun og Blid får jeg lov til å dele ut solkort til noen heldige vinnere. Hvert solkort har en verdi på 80 kr – som tilsvarer litt over 28 minutter sol. Konkurransen vil vare i ca 1 uke, da vil jeg trekke 2 heldige vinnere som får hele 7 solkort hver!! Nå som det nærmer seg vår ute, er det kjekt å få litt farge på kroppen eller hva? Konkurransen vil være like lett som alltid – er som regel da flest melder seg på så det håper jeg går fint♥

For å delta i konkurransen må du:

♥ Følge Facebooksiden til BrunogBlid HER.
♥ Følge Facebooksiden til bloggen min HER.
♥ Legge igjen en kommentar på dette innlegget + mailen din slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET OG VINNERNE ER KÅRET!

Likte du denne konkurransen?♥

425 kommentarer

Siste innlegg