WERK OUTFIT – BLACK ERRTHANG

I dag åpnet jeg på Urban etter nesten 1 uke fri, og det var jammen godt å være tilbake til gamle rutiner (selvom det er digg å sove lenge.) Vi har fått inn så mye nytt at det var en glede å jobbe i dag rett og slett. Helt utrolig at jeg gikk fra butikken uten å handle noe, men nå må jeg virkelig bli litt flinkere med å ikke kjøpe bare for å kjøpe. Jeg kjøper ting som er fint til det og det plagget, så blir det aldri brukt igjen, og det må jeg skjerpe meg med. Må lære meg å heller investere mer i ting jeg kan bruke oftere og som går til mer, målet for dette året tror jeg. Men om jeg klarer det, det er spørsmålet.

Antrekket jeg valgte frem i dag, var sånn halvt våken og halvt i søvne antrekk. Da jeg kom på jobb stod jeg egentlig å tenke “hva i alle dager tok jeg på meg?”. Eneste jeg husker fra i dag tidlig er at jeg bestemte meg for å ha på joggebukse, ingenting annet. Sminken ble med på jobb og alt, forstår ikke hva jeg kunne bruke 1 time på i dag morges da jeg ikke sminket meg, haha. Ganske tilfeldig at alt ble svart i dag, men svart er jo bra det også! Jeg bruker sjeldent kun svart, men likte det overraskende godt – jeg har fremdeles stor kjærlighet for fargerike ting ♥ Denne svarte joggebuksen la jeg ut på et av mine nyeste innkjøp for litt over 1 uke siden, så her ser dere kanskje liiiiitt hvordan den ser ut på. Super cozy og clazzy!

Vi kjører forresten en super konkurranse på instagram nå, sjekk ut @urbanamfimoss for å se hva premien er.


Bukse og sko fra Urban // Jakke fra (?) // T-skjorte fra Adidas

Vi har også fått inn 3 nye sett på jobben, og et av de nye settene vi fikk har jeg på meg under her. Jeg ble helt forelsket da jeg prøvde det på, nå gjenstår det bare om jeg skal kjøpe det eller ikke, hva synes dere?

Likte dere antrekket mitt?♥

22 kommentarer

Siste innlegg