WEDNESDAYYY

Den siste uken så har det vært veldig mye å gjøre for meg, så mye at jeg nesten har lurt på om jeg har fått tid til å blogge. Jeg har aldri hatt den følelsen før, for jeg har alltid fått det til å fungere, men ikke den siste tiden. Å drasse med seg en pc overalt, det kan jeg ikke. Det var vært jobb, bloggen, ærender, MYE stress. Jeg har surret så mye den siste tiden at tanken på å måtte blogge nesten har blitt for mye. Fremover blir det litt mer jobbing, men jeg skal prøve så godt jeg kan får å ta i et tak, så fort jeg ser en mulighet til å blogge skal jeg blogge. Det er mitt mål fremover.

I dag har jeg vært på kurs med søsteren min som varte i nesten 4 timer. Før dette kurset rakk jeg kun å redigere bildene til dette innlegget, men kom aldri så langt som å faktisk blogge. Den siste tiden har jeg ikke tatt mye sol, som har gjort at huden min har blitt blekere. Derfor har jeg gått ned noen fargetoner i hudsminken min og det er fortsatt litt uvant med så “lys” hud, men den går mye bedre til huden min enn for brun foundation – for det ser ikke bra ut. Jeg gikk fra å bruke Medium Tan i bareMinerals Original Foundation til fargen Medium. Brunfargen får vente til sommeren! Ellers har jeg testet ut en ny lipgloss fra Makestyle som jeg likte veldig godt. Noen av mine tidligere rosa lipglosser har ikke lagt seg noe pent på leppene mine over tid, men denne satt fint på hele dagen. Jeg er ikke så glad i rosa lepper, men jeg bøyer meg i støvet for denne♥


Hehe, lipgloss eller leppestift på tenna er jo alltid en klassiker det. Lipglossen finner du her. (Sponset)

Har dere hatt mye å gjøre den siste tiden & hvordan går det egentlig med dere?♥

7 kommentarer
    1. Du er helt utrolig nydelig <3
      Skjønner du har det litt mer travelt i perioder, men alltid gøy når det kommer nye innlegg, verdt å vente på! 😀
      Her skjer det også mye; flytting i ny leilighet, innspurt mot eksamen og en baby på vei, men har det supert 😀

    2. Herregud, Gratulerer med kontrakten. Det må Være utrolig stort. Er så gøy at du er fra lille Moss bare. Aah, ei bytårnet chick. Ble så gira når jeg så innlegget på face istad. Masse Gratulerer og lykke til! Har alltid ment at du Hører hjemme foran kameraet. Du er rå deilig for å si det mildt!
      Jeg kom sånn tilfeldig på beachit istad og ble veldig nyskjerrig hva som skjer på den fronten. Titta innom og det ser jo ut som dere har kommet langt på vei. Design og klær ect – det er rå kult. Men en update på bloggen om beachit ville gjort meg veldig lettet. Er så søtt at dere driver den sammen.
      Igjen – you rock chickaaa.Og endelig blir moss kjent for annet enn kun lukta 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg