HAPPY CUP

Da kan jeg også endelig ta meg helg! Jeg har nesten akkurat kommet hjem fra stenging på jobben, og ble tatt i mot med roser av mamma da jeg kom inn døren som en gratulasjon pga Max Factor. Så dette var jo ganske koselig! Jeg er egentlig sinnsykt trøtt nå, men jeg må bare hive i meg litt mat før jeg må hive på meg fintassen og deretter freshe opp jobbsminken, før jeg skal drikke med jentene i kveld. Før jobben fikk jeg tatt å lest horoskopet mitt i Det Nye. Er det bare jeg som eeeelsker å lese månedens horoskop? Har vært så glad i å lese det siden jeg var liten og abbonerte på TOPP. En god grunn til at jeg fortsatt leser det er fordi det søren meg alltid har stemt, og da lurer jeg på hvordan det er mulig? Det kommer jeg nok alltid til å spørre meg selv om.

Men nå må jeg faktisk lukke igjen pcen og gjøre meg klar til en super koselig kveld. Ha en riktig god lørdag mine kjære lesere! Ikke glem konkurransen som er litt lenger nede på bloggen min da♥


Ååh, søte koppen min fra Indiska!

Hva er planene deres for i kveld?♥

10 kommentarer

Siste innlegg