HELGEN MIN

VINNERNE AV BRUN OG BLID KONKURRANSEN BLE SARA & REBEKKA! Gratulerer så mye til dere, sjekk mailen deres for å få premien deres i posten♥


Helgen min har vært ganske bra av 2 forskjellige grunner. Den første er vel at jeg har kjøpt meg 2 nye par fra Nike, som vi har fått inn på Urban. Med tanke på at jeg får 40% i butikken jeg jobber, så var det som å kjøpe bare et par da jeg kjøpte to for den samme prisen. God samvittighet med shoppingen er vel det beste! Og nå som jeg prøver å bli kvitt mange av skoene mine også, blir de erstattet med nye sko som jeg vet kommer til å bli brukt mye mer. Jeg kjøpte meg endelig Nike Air Force skoene og Nike Air Max Ultra – begge disse to måtte jeg bare ha. Kjempe lenge har jeg siklet på Force skoene, men nå som nyheten fra Air Max kom ble jeg solgt med en gang. De sitter så ufattelig godt på bena, samt at de er all white errthang.


Såååå fornøyd♥

På lørdag ble jeg og jentene bedt på middag og drikke hos søte Linda. Da jeg kom var det servert wok på bordet og alt var stelt i stand så koselig! Er det en ting jeg ikke husket, så var det at Linda hadde en søt liten vofs, så dere kan tro jeg ble forelska. Jeg er så sur på meg selv for at jeg ikke husket på å ta et bilde av denne hunden, så det får bli gjort neste gang. Så søt er den! Utover kvelden ble det drikkeleker og annet moro, jeg storkoste meg i hvertfall veldig mye og håper på at det ikke blir så lenge til neste gang vi jentene samles igjen. Jeg har faktisk vært så sliten etter lørdagen at jeg ikke var i nærheten av pcen min i går, men nå pcen oppe å går og jeg har en del ting jeg må få ordnet før jeg kan legge den fra meg. Ha en super fin uke, mine kjære lesere!


Toppen og skjørtet er fra Urban (fortsatt i butikk) og skoene er fra Nelly.

Hadde dere en fin helg?♥

10 kommentarer
    1. Såå fine sko! Hvor mye kostet Nike Air Max ultra- skoene??
      Og har dere noen sko fra Puma i butikken? er på desperat utikk etter nye vår-sko heeh! trenger det sårt
      takk for svar på forhånd :))

    2. Heii, fint innleggg men jeg trenger hjelp til noe. jeg får ikke til å bestille fra Carlings sin nettside. klær osv, jeg finner klær å priser osv men ikke liksom “legg i handlekurv” eller å velge strl osv..

    3. Caroline: Hei du! Jeg har dessverre aldri handlet fra Carlings sin nettside før så jeg kan ikke hjelpe deg her. Men har du sendt dem en mail og spurt? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg