NOEN AV BILDENE FRA SHOOTEN FOR PROJECTFASHIONBYOLAV

I dag har jeg hatt det super fint! Det hele startet med at jeg satt på med sjefen min ned til Urban, siden vi startet med å telle lagret i dag før alt er klar for den store varetellingsdagen. Hvis jeg har effektiv og flink (altså fikk telt ferdig alt jeg skulle), fikk jeg fri i morgen og på fredag. Og dere kan tro jeg ble glad da jeg fikk fri! Godt å høre man har gjort en bra nok jobb til å få fri, så da er det bare å gjøre seg klar til lørdag som er varetellingsdagen. Rett etter jobben dro jeg og typen til Alby for å gå en liten tur i det fine været, før vi besøkte noen fra familien hans for å bare så av en liten prat. På denne tiden ble jeg ganske sulten, med tanke på at jeg ikke fikk spist sp mye på jobb, så da ble det toast og pølse i lompe på Go’bua. Beste pølsene, tuller virkelig ikke. Det er noe med å kjøpe pølse fra en kiosk og ikke lage det selv. Rekorden min er 7 pølser på rad, og det er faktisk sykt. Siden det var såååå fint vær, bestemte vi oss for å kjøre til et annet sted for å gå tur. Da satt vi oss på fjellet og bare så utover mot havet, så det var kjempe deilig å bare nyte været på det fulleste!

Med tanke på en veldig travel dag, har jeg heldigvis fått noe annet gøy å vise dere. Jeg har nemlig fått noen av bildene fra shooten for projectfashionbyolav. Som jeg hadde shoot med for litt over 1 uke siden. Med tanke på at bildene skulle være veldig “rene” og la klærne snakke for seg, likte jeg de veldig godt. Og jeg har aldri brukt en så stram hestehale før, men etter å ha sett disse bildene burde jeg teste ut dette en gang selv. Det gjorde seg godt ut på bildene iallefall. På disse bildene ser dere også en hvit jakke, den er min favoritt – den er sååå ufattelig stilig! Alle disse klærne som jeg bruker på bildene kan du finne i Olav Aleksander Pop up Store, som lanseres torsdag 23. april klokken 18:00 på STEEN & STRØM MAGASIN, 4 etg.

Sjekk gjerne ut nettsiden Olavaleksander.no og bloggen projectfashionbyolav.blogg.no

© Copyright 2015 Marion Hansen  –  www.marionhansen.no

Likte dere noen av bildene og har dere vært flinke til å være ute i det fine været?♥

19 kommentarer

Siste innlegg