NEW SUNNIES

Denne dagen har gått til å handle litt sammen med pappa, og ikke minst handle litt nye ting til rommet mitt. Rommet mitt har ikke plass til mer, som jeg vet!!! Men jeg klarer bare ikke å slutte å handle ting til interiør når det er så mye fint. Jeg har tenkt til å vise dere disse produktene litt senere denne helgen, for er så mye annet jeg må vise dere nå. Det som står for tur å vise dere nå, er mine nye solbriller.

Jeg har et veldig smalt ansikt, hvertfall der solbrillene skal sitte. Jeg sliter med å finne solbriller som sitter på hodet mitt, og ikke sklir nedover. Drømmen min er å kunne dra solbrillene opp på hodet mitt, å kunne bruke dem som hårbånd (hvis dere skjønner). Derfor tenkte jeg at jeg kanskje burde gå en annen vei i valget om nye solbriller denne gangen. Velge noe jeg ikke har fra før av, kanskje teste ut noe nytt. Jeg har alltid hatt Ray-Ban og Oakley solbriller, men noen sitter bare ikke helt som jeg ønsker. Magefølelsen min landet på noen solbriller fra TRIWA av alle merker. Noe jeg falt for, er at de har små detaljer som jeg ikke klarer å sette fingeren på. De er både gjennomsiktige og er svarte, det ser nesten ut som en svart røykgranat som bare har blitt holdt fast i solbrillene. Bedre forklart får jeg ikke til, annet enn å legge til at jeg elsker dem. De sitter sååå bra på ansiktet mitt, sklir ikke ned og sitter perfekt på hodet mitt da jeg bruker dem som hårbånd. Jeg mottok de i posten i dag, og jeg har ikke tatt dem av siden da jeg pakket dem opp. Dere vet jo også hvordan jeg er med esker, jeg klarer ikke å kaste eskene når de er så fine…


Disse er ikke sponset via bloggen.

Likte dere dem & hvilke solbriller er dine favoritter?♥

8 kommentarer

Siste innlegg