LAZY DAYS ARE THE GOOD DAYS

Denne søndagen har jeg NULL planer. Men det blir brått en plan – og den skal dere få høre om nå. Jeg kjøpte meg noen nye ting til rommet på fredag, og det jeg virkelig trengte var 2 nye puter til meg og Didrik. Men da jeg allerede var i gang med shoppingen, endte jeg brått opp med flere ting. Jeg kjøpte blant annet et nydelig teppe til å ha på rommet mitt (har et ganske likt et i hvitt), et bilde, en eske til å ha alle permer og ark samlet på et sted og en boks til å ha blyanter og tusjer i. Ganske deilig å få litt bedre oversikt over tingene mine! Det gjenstår nå kun å finne en plass til dette bildet jeg kjøpte, er ikke så mange steder å velge mellom på rommet mitt siden det er liten. Men kanskje det blir litt lettere?? Får en så avslappende og god følelse når jeg leser det. Alt jeg har kjøpt er forresten fra Kid!

Hvis jeg gidder, skal jeg ta en liten rydding i rommet mitt og få ut fingeren og legge ut ting for salg. Er så mye som ikke blir brukt nå at jeg nesten blir sur for å ha kjøpt så mye klær. Får nesten dårlig samvittighet også… Ved matbutikken hos oss, er det en stor boks som man kan legge klær man vil kaste eller som man bare ikke bruker der, slik at det går til noen som virkelig trenger det. Det synes jeg utrolig kjekt! For hvorfor kaste ting som fortsatt holder seg bra, når andre kan få bruk for det? De tingene jeg legger ut for salg som ikke blir solgt på @madeleinepsalg på Instagram, de “kaster” jeg derfor i denne boksen. Så noe nyttig blir det ut av disse klærne og skoene uansett♥

Ønsker dere alle sammen en riktig god søndag!

Er det ikke vakkert?♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg