NÅR TIDEN IKKE STREKKER TIL

Jeg har virkelig fått følt på det den siste tiden. Når tiden ikke strekker til. Spesielt i går var det umulig å få tid til bloggen – og det tror jeg er en av de første gangene. Da jeg stod opp var det rett på badet for å fikse seg til å se mer våken ut før veien tok videre til tannlegen for en årlig sjekk. Denne sjekken skulle jeg egentlig hatt i fjor sommer, men det var vanskelig å få det til å gå opp med tanke på jobben osv. Jeg må dessverre tilbake for å borre, og det var jeg ganske forberedt på. Jeg er alt for glad i godteri, men etter tannlegebesøket, fikk jeg litt angst for godteriet resten av dagen. Jeg dro nemlig til Sverige med kjæresten og kompisen hans. Vi var der faktisk hele dagen, noe som var sykt avslappende. For første gang kjøpte jeg kun nudler, litt tyggis og potetgull. Jeg turte ikke å kjøpe mer godteri med tanke på besøket hos tannlegen. Det var kanskje litt greit, haha. Noe annet jeg også fikk kjøpt var Anastasia Dipbrow Pomade i fargen blonde. Aldri hadde jeg trodd jeg måtte bruke den lyseste fargen på brynene mine, men etter å ha testet den – er jeg utrolig fornøyd! Vi tittet sååå mye og hadde ikke dårlig tid, frem til vi plutselig så hvor mye klokken var. Etter Sverige turen måtte jeg bli kjørt rett ned til byen for å være med på Vans-kveld med resten av Urban gjengen, som startet 20:00. Det var ganske koselig og lærerikt! Vans skoene har jeg likt så uendelig lenge, og var derfor spennende å få lært litt mer om dem.

I natt så hadde jeg noen så fæle smerter i kroppen av jeg ble redd jeg måtte på sykehuset. Men etter mengder med vann så roet det seg nok til av jeg kunne sove. Det verste var vel tanken på at klokken var 03:30 og jeg skulle stå opp 07:30. Heldigvis gikk det greit å jobbe selv om det ikke ble mye søvn i natt. Is-kaffen gjorde susen for å si det sånn! For første gang smakte jeg på is-kaffen fra Norli med karamell smak, og den var SÅ god. Neste gang skal jeg teste ut sjokolade is-kaffen, så det blir spennende tenker jeg. Måtte så klart ta med vanilje makroner til is-kaffen – endelig fikk jeg smakt på det også! Hørt så mye positivt om disse makronene, men aldri smakt på det, før nå.

Ps: Jeg vurderer helt vilt å kjøpe Olympus Pen kameraet alle snakker om for tiden. Er det noen av dere som har dette kameraet eller har testet det ut?♥


Blitt helt forelsket i disse skoene fra Nike – så fornøyd med at jeg kjøpte dem!

Har du hatt det litt travelt den siste tiden?♥

11 kommentarer
    1. Ja, kjøpte nettopp en selv, den pl7. Beste kjøpet noen sinne! Glad jeg solgte speilrefleksen 😀 den er så enkel å ta med seg, også har den en flipskjer og du kan bruke mobilen som fjernkontroll! Masse, masse bra med kameraet! <3

    2. Du handler så ekstremt mye. Spesielt sko. Hver gang jeg er innom bloggen din, har du kjøpt noe nytt/fått noe sponset. Materalisme… Det er jo selvsagt kjekt, men det bidrar jo til kjøp-og-kast-samfunnet som vi lever i. Spesielt med tanke på den påvirkningskraften du har ovenfor bloggleserne dine. TENK MILJØ.

    3. Anonym: Over halvparten av skoene får jeg sponset, resten kjøper jeg selv med 40% siden jeg jobber i Varnergruppen. Har jeg lyst til å kjøpe meg noe nytt, kjøper jeg meg noe nytt. Som alle andre gjør. Jobben min innebærer også reklame for produkter, som alle andre litt større bloggere gjør. Jeg reklamerer for ting jeg liker og hvis det faller i smak hos andre også, er jo det bare supert 🙂

    4. digger nike skoene!
      btw, for en stund tilbake brukte du en fila t-skjorte med blå striper. Lurte bare på hvilken størrelse du hadde i den(hvis jeg kan spørre), siden de virker større i størrelsen enn andre t-skjorter 🙂
      håper du får en fin dag =)

    5. har akkurat kjøpt meg olympus pen og er så fornøyd! Det tar fantastisk fine bilder, i tillegg til et stilfull design

    6. Jeg lever på islatten fra Norli, og det samme gjør alle venninnene mine haha! Kjøper så å si hver gang jeg er på Amfi. Hvis du er glad i kokos vil jeg anbefale å smake på islatten med kokossmak <3 Den er himmelsk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg