ENDELIG FERDIG

Denne måneden så har jeg tatt trafikaltgrunnkurs med søsteren min. Det var virkelig på tide at jeg gjorde, og med tanke på at typen fikk lappen for ikke alt for lenge siden har motivert meg. Trengte bare et spark i rumpa, så kom jeg meg ned dit. En av grunnene til at jeg har utsatt det har tidligere vært pengene, som videre førte til bare litt redsel/ angst med tanke på at jeg ikke kjente andre på kurset. Stresser og bekymrer meg alt for mye for tiden… Derfor hjalp det veldig å få med søsteren min, så jeg ikke følte meg alene der. Med tanke på at dette kurset rett og slett er kjedelig, var det også veldig gøy. Hadde 2 ganske ålreite lærere som ikke gjorde at man sovnet – hvis dere skjønner. Dro derfra med litt mer peiling enn da jeg kom, og det er jeg veldig fornøyd med. Det er utrolig deilig å tenke på at det ikke er mer kurs nå, og at jeg kan krysse av det på listen. Ikke minst at jeg endelig kan øvelseskjøre lovlig. Nå som jeg allerede er i gang med lappen, eller på god vei så kan jeg ikke stoppe opp. Så skal bestille kjøretimer veldig snart. Kjenner at å være 20 år uten lappen, det er litt dritt. Jeg vil også kjenne denne friheten ved å ha bil og lappen!

Nå skal jeg straks legge frem jobbantrekket til i morgen, men først skal jeg nappe brynene mine. Har gått uten napper et par uker, så brynene har blitt et rot med andre ord. Kjøpte en med zebra print på, så blir nok litt ekstra stas gitt, haha. Ha en riktig god onsdag♥

Har dere gjort noe spesielt den siste tiden?♥

12 kommentarer

Siste innlegg