COZY WERK OUTFIT

Hjertet mitt gråter av tanken på at jeg egentlig kunne befinnet meg i Ibiza for øyeblikket. Jeg var en av 200 heldige bloggere i Europa som fikk forespørsel om å være med på Nelly Pool Party. Å dra til Ibiza er liksom en drøm, og at dette kunne jeg oppleve med tidenes fest med andre verdenskjente bloggere, det er enda sykere. Vi fikk ikke vite hvor vi skulle, bare at vi måtte ha med pass. Dette var så spontant at jeg skrek! Men siden bloggen ikke er den eneste jobben min, så fikk jeg ikke dratt siden jeg jobbetr 8-9.mai og ingen kunne ta vaktene for meg. Surt, men sånn er arbeidslivet! Får bare håpe at jeg får denne muligheten i en senere anledning, virkelig. Det ser virkelig ut som om alle bloggerne koser seg som bare pokker i Ibiza, og det skjønner jeg godt. Jeg får late som jeg er der med dem i tankene mine!

Antrekket jeg hadde på meg på jobben i dag, er faktisk et av mine favoritt antrekk. Men grunnen sjokkerer meg selv og sikkert dere. Jeg liker IKKE rosa, rosa synes jeg ikke kler meg så godt av en merkelig grunn. Så når jeg fant denne kosete jakken på GinaTricot, kunne jeg ikke annet enn å kjøpe den. Hadde den vært i blå, grå, hvit eller svart så hadde jeg kjøpt den i stedet for i rosa. Men hallooooo, se hvor fin den er! Den er heldigvis grå inni (haha). Det er som å gå med et av dine beste kosetepper rundt deg på jobb, men likevel se bra ut. En annen ting jeg hadde på meg i dag som er min nr 1 favoritt, det er nemlig buksen. Jeg har klippet opp denne Dr.denim buksen selv, og har sett veldig mange av dere lurer på hvordan jeg har gjort det. Så kanskje jeg skulle laget et innlegg steg for steg om hvordan man skal gjøre det riktig?♥

HA EN KNALL HELG!


Jakke fra GinaTricot // Bukse fra Dr.Denim // T-skjorte fra Urban // Klokke fra Larsson&Jennings // Solbriller fra Triwa


Min kjærlighet for disse sokkene er så stor at jeg bare måtte ha dem med på bloggen.

Hva har du gjort i dag?♥

17 kommentarer
    1. Hei Madeleine send meg en venneforespørsel på bloggen
      legg meg til som venn
      Så finte bilder av deg
      du er en pen jente
      Så fint antrekk du har på deg
      det kledde du da
      Hvor lenge har du blogget?
      så fin blogg du har
      ha en god helg

    2. har du nike air max thea? og kunne du eventuelt ha lagt ut bilde av de? har så lyst på de men vil se hvordan de ser ut på andre 🙂

    3. Den jakka så veldig deilig ut og ha på! Jeg liker ikke rosa selv,så skulle ønske det var fler farger 🙂

    4. må være dumt å gå glipp av slike ting, men sånn er det jo noen ganger 🙂 Elsker den jakka! angrer sånn på at jeg ikke kjøpte den !

    5. Ja, jeg vil veldig gjerne at du skal skrive ett innlegg om hvordan du klipper buksene dine. Har sett flere av dere bloggere som har gjort det og kunne gjerne tenkt meg det selv, men er redd for å klippe feil og ødelegge buksen. Digger bukser med hull, så hva er vel bedre og bare kunne klippe hull i hvilken som helst bukse man har istedenfor å lete rundt i forskjellige butikker etter det? 😀
      Ha en fortsatt fin dag!

    6. Åh, det skjønner jeg godt at du synes var kjipt.. Skulle mer enn gjeeerne ha vært der selv også 🙂 Hihi. Og som de over her, hvor er sokkene fra? God helg, fine <3

    7. Hei Madeleine, elsker at du ENDELIG viser fullt outfit i speilet! Er så lei av at alle bloggere tar selfies som outfitbilder, bra at du endelig tok til fornuften, haha 🙂 Kan du begynne å ha med sokkene dine på hvert outfit, føler at du inspirerer meg med alt du har på deg, inkludert de dritkule sokkene der! Håper at du aldri gir deg med å blogge til tross for tøffe tider, husk at leserne dine elsker deg 🙂

    8. Du er utroolig nydelig Madeleine ♥ Og jaa, det hadde vært supert om du ville lage et innlegg som viser hvordan du klipper opp buksene dine! KLEM

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg