MIN LØRDAG

I går skulle jeg egentlig på Findings, men å måtte dra inn dit alene var ikke noe jeg ønsket. Derfor ble det dessverre ingen festival på meg denne helgen, men jeg skal kanskje ikke klage så mye heller. Jeg har vært hes i omtrent 4 dager nå, og i går ble formen verre mens i dag er den enda verre. Hadde sikkert bare blitt mer syk av å stå ute i så mange timer mens det både regnet og blåste. Så selvom det oppstod noe negativt, ble det også litt positivt ut av det. Jeg får sørge for å planlegge litt bedre til neste festivalen, jeg er litt keen på Stavernfestivalen så kanskje jeg skal slå til. Jeg har aldri vært på en konsert eller festival i mitt lit. Grunnen til dette er fordi jeg kun hører på et øre, og det hadde vært skremmende å miste hørselen på det eneste øre jeg hører på. Derfor tenkte jeg å kanskje teste ut en festival med å ha med meg ørepropper just in case! MÅ jo oppleve dette en gang, og i en alder av 20 år hadde det vært greit å få det med seg hehe.

Siden formen ikke er helt på topp i dag, tilbringer jeg dagen i sengen med haugevis av magasiner og en god del halspastiller. Jeg kan faktisk ikke bli mer syk nå, med tanke på alle avtalene jeg har til uken. Derfor får jeg prøve å bli frisk denne helgen, og ta en rolig helg. Dere andre får ha en riktig god helg, så kommer jeg sterkere tilbake ganske snart ♥


Som noen av dere har spurt om tidligere, er sengesettet mitt fra Ellos. Jeg er helt in looove!

Hvordan har formen din vært den siste tiden og skal du på noen festivaler/ konserter i år?♥

14 kommentarer
    1. Uff, føler med deg … Begynte med litt småvondt i halsen på mandagen. Trodde jeg begynte å bli bedre men idag føler jeg meg værre og lever på hostesaft og halspastiller! Håper bedringen er på vei snart, for oss begge, hehe ! 🙂 Masse god bedring til deg <3

    2. God bedring! Var litt småforkjølet i forrige uke, men heldigvis gikk det raskt over. Når det gjelder konserter skal jeg i Oslo Spektrum på tirsdag å se Five Finger Death Punch, Judas Priest og Def Leppard! 😀

    3. Hei:) jeg elsker at du skriver ting som d er! Jeg hører også bare på ett øret og har vært på flere konserter:) d har gått bra alle gangene, og jeg har ikke brukt ørepropper… Tror egentlig d “lønner” seg å høre på ett øre på konsert, fordi da andre syntes d er høyt merker ikke jeg d! Håper du finner en festival eller konsert du har lyst å dra på:)

    4. Nå er det faktisk slik at lydnivået på dagens konserter er alt for høyt. Ørene våre tåler ikke så mye, så ørepropper på konsert burde alle ha 🙂 Jeg har selv jobbet på en del konserter, og jeg bruker alltid ørepropper, lyden er like god uansett. Og jeg vil gjerne beholde hørselen så lenge som mulig, og ikke korte ned tiden jeg har den kun fordi jeg trodde jeg hørte mye bedre uten ørepropper 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg