THROUGH MY IPHONE

Jeg har gjort mye den siste tiden, men har liksom ikke tatt noe særlig bilder av det annet enn et par iphone bilder. Så har tenkt at det ikke har egnet seg til et helt blogginnlegg. Jeg har jo kamera, men jeg gidder ikke å drasse rundt på et speilrefleks kamera om jeg kun skal ut å spise. Andre bloggere er mye flinkere på å ta det med seg overalt, men dumme meg tenker “kvaliteten på iphonen duger den også”. Hadde jeg bare hatt med det store kameraet mitt, hadde det nok vært mye mer å vise frem på bloggen. Så jeg vurderer sterkt å kjøpe Olympus Pen kameraet siden det er lite og tydeligvis veldig bra! Får komme meg ned til en kamerabutikk og bare sjekke det ut. Det hadde vært deilig å ikke måtte ha en stor veske bare for å drasse rundt på et stort kamera. Heller kjekt med plass til både et bra kamera og andre ting.

Siden mobilen min nå begynner å fylles opp med mange bilder, kan jeg jo vise dere litt av livet mitt gjennom disse bildene. Sammensetningen av disse bildene er ganske random, men det er jo livet mitt også tenker jeg. Det har vært Peppes turer, Oslo-turer, shopping, latskap, selfies og bare mye random jeg har tatt bilder av. Men er man ikke modell på en mandag, får man vise frem andre ting som er bra nok for bloggen si♥

Ønsker dere alle sammen en riktig god uke!

Hva synes dere om bildene & vil dere kanskje ha et blogginnlegg der jeg viser frem alle kjolene mine?♥

34 kommentarer

Siste innlegg