MISS VEET 2015

// I samarbeid med Veet.

Denne dagen har vært såå fantastisk! Jeg startet dagen med å varme opp hjemmelaget gratinerte poteter, som jeg lagde i går. Dette har jeg ikke laget siden februar, så det måtte endres på fort. Det smakte bare helt himmelsk!!!! Etter en god frokost, stod det andre ting for tur. Noe kanskje mange synes er kjedelig å gjøre, mens andre er vant til det. Det er selvfølgelig snakk om barbering av legger.

Dette er blitt en vane for meg å gjøre hver eneste gang jeg dusjer, men det å kutte seg på barberhøvelen er like fælt hver eneste gang. Ikke nok med det, men jeg har alltid så uflaks de gangene har har fått lange negler igjen, at jeg klarer å dra barberhøvelen over en av neglene mine. Dette skjer så og si hver gang! Nesten så jeg har fått litt barberhøvel-skrekk. Heldigvis har Veet kommet med et produkt som gjør at du på ingen måter kan klare å kutte deg, men likevel få bort all hår fra leggene. Og dette bare på noen minutter!!! Veet In-shower Hair Removal Cream etterlater huden din silkemyk og et resultat av null hår. Dette kan brukes til de gangene du har mye hår på leggene, eller de gangene du så vidt har noe på leggene. Jeg har testet ut dette produktet i begge disse situasjonene, og leggene mine er plettfrie for hår hver eneste gang. Bedre blir det ikke♥


Dette er som sagt en krem du skal påføre i dusjen, men med tanke på hvor liten vår dusj er – er det kanskje litt bedre å vise det på denne måten.


Start med å påfør kremen med den rosa (myke) siden på svampen der du ønsker å fjerne hår – denne går til armer, armhulen, legger og bikinlinjen. Etter du har påført kremen, lar du den virke i 3 minutter uten at det kommer noe vann borti. Test et lite område for å se om håret løsner med den hvite siden av svampen, hvis det ikke løsner lar du det virke i 3 minutter til. Men 6 minutter er maks! Fjernes håret lett, er det bare å fortsette å bruke den hvite siden av svampen i sirkler til alt hår er borte. Avslutt det hele med å skylle deg godt etterpå, og vips så har du silkemyk hud♥


Ønsker du mer informasjon om disse produktene, eller bare følge med på oppdateringene til Veet? Følg Veet på Facebook HER.

KONKURRANSE:
Du kan nå bli Miss Veet 2015 ved å gjøre et par raske trinn. Det eneste du trenger å gjøre for å delta i denne konkurransen er å poste en video om “What Beauty Feels Like To Me” på Instagram og hashtagge #missveet2015NO #whatbeautyfeelsliketome. Premiene dere vinner er 5 vax & 5 kremer. Konkurransen avsluttes 1. august♥

Lykke til!!!

19 kommentarer

Siste innlegg