LATELY

Det er ikke ofte jeg har følt at jeg ikke har hatt tid nok, men de siste dagene har jeg ikke funnet tid til å blogge. Jeg vet det er jobben min, så det er derfor kjipt å vite at jeg ikke prøver 100% for å klare det. Men noen ganger kan jeg faktisk ikke dra hjem for å blogge, jeg kan ikke gå med pcen under armen i byen. Det er greit å være en dårlig blogger innimellom, men jeg vet selv godt at jeg har vært det en stund nå. Fordi jeg selv føler det, føler jeg alle rundt meg synes det også. Derfor er det så greit å vite hva jeg kan gjøre bedre til neste gang, dere! Videoblogger venter – kommer en nå til søndagen også, antrekksbilder blir det mer av og ikke minst flere flotte konkurranser på bloggen for å gjøre litt opp for meg. Det er takket være dere, at jeg har kommet så langt som jeg har gjort. Så jeg må kunne gi noe tilbake, og at jeg da kan dele ut flotte premier? Det gjør jeg med glede♥

I går føltes det ut som om 24 timer var 8 timer, alt gikk så fort i går! Dagen staret med at jeg hoppet i dusjen, deretter kastet jeg på meg sminke og klær for å komme med meg til byen med Ida. Vi trengte begge ny, fersk sminke samt titte litt da vi først var i byen. Brått romlet magen til oss begge, og turen gikk derfor til Alexandro’s. De har tidenes beste peppersteak der. Jeg bestiller det samme der hver gang, rett og slett fordi jeg liker det så godt. Etter middagen, tittet vi enda mer i byen før jeg skulle på salgskurs med Urban på kvelden. Ikke bare var det lærerikt, men også super motiverende! Jeg var vel ikke hjemme før klokken var nærmere 00:00, så dagen i går, den var ganske lang. Jeg sov derfor litt lenger i dag, så var det å få på seg treningstøy for å trene med søsteren min. Ingen av oss har trent på en stund, så det var hardt altså. Jeg tok kroppsanalyse, så skal jeg nå bli flinkere på å ha rutiner på maten jeg spiser. Siden jeg vil opp i vekt (minst opp 10 kg), skal jeg spise 5-7 ganger om dagen. Jeg må derfor bli flinkere til å planlegge det jeg skal spise, og jeg er bestemt på å nå målet mitt. Så jeg har en spennende tid i vente, og er gira på å komme i gang.


Søteste Lana har fått langt hår, dør av sveisen hahaha.

Hvordan har dine siste dager vært?♥

8 kommentarer
    1. Likte antrekket veldig godt! Vet bloggen er en jobb,en fulltidsjobb,men det gjør virkelig ikke noe at du skipper en dag eller to noen ganger. Når det er en fulltidsjobb så skjønner jeg godt det kan være slitsomt eller tidskrevende. Digger deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg