FRIYAY

Etter gårsdagens treningsøkt er jeg ganske dø i hele kroppen. Jeg var jo ganske forberedt på å være støl, siden jeg ikke har trent på 2 mnd. Men fy altså, er det en ting jeg ikke savner så er det å være støl, haha. Likevel er det tegn på at da har jeg hvert fall trent! Jeg vurderte å trene i dag også, det kan jeg bare glemme. Får lade opp til søndagens økt i stedet. Jeg har i hele dag bare slappet av, unntatt de få gangene jeg har gått ut døren for å gjøre noen ærender. Greit å få det gjort, når man først har muligheten til det.

I den nye utgaven av Det Nye, finner du meg i deres blad og jeg er sååå glad! Det er rart at det plutselig dukker opp bilder av deg selv i det bladet du leser mest. Men jeg blir veldig glad, for da tenker jeg mye mer over at noe riktig gjør jeg, og det er motiverende. Samme med den perioden i fjor da det var plakater av meg selv i Urban butikkene. Rart å gå på jobb og bare se seg selv på en plakat, man føler at man har oppnådd noe, og da vil man på en måte nå nye høyder. Noe som slår dette igjen! Jeg har flere hemmelige prosjekter i vente, og det er så jeg sliter med å ikke fortelle dere det. Det er noe jeg allerede har vært med på før, og noe annet helt nytt – og litt større. Uansett, jeg gleder meg til denne tiden♥ Første som skal ut nå, er min tutorial med Max Factor og Det Nye, hvor jeg ble sminket av Linda Wickmann. Denne innspillingen gjorde jeg i slutten av mai, så det skal bli kjempe gøy å se videoen selv. Aner jo ikke hvordan jeg ser ut mens jeg blir sminket, brått gjør jeg noe rart – eller ikke. Gøy blir det uansett, haha! Videoen kommer jeg til å legge ut nå til søndagen, så dere får sett den.

Ønsker dere alle sammen en riktig god fredag!


Jeg synes det er så gøy å ta slike bilder som dette! Grunnen er vel fordi det alltid blir de samme tankene som strømmer igjennom hodet mitt hver eneste gang. “Hm, hva slags dilldall skal jeg ta rundt bladet nå?”, “Oi, har jeg den her? Den må jeg ta med!” & “Er ikke denne helt ny?”. Haha, uff..

Hvilke blader leser du & er du flink til å trene?♥

7 kommentarer
    1. Jeg er helt avhengig av bladene, Elle og Shape Up. Hvis jeg måtte velge en favoritt utifra de to, så hadde det blitt Shape Up! Man får så mange fine treningstips og det er bare en ekstra bonus at hele bladet handler om trening. Jeg er veldig glad i trening og det er en veldig stor interesse for meg. Jeg prøver å trene 5-6 ganger i uken på Elixia, er veldig fan av gruppetimene deres!!
      Men ellers så vil jeg bare si at du har en helt utrolig inspirerende blogg. Jeg får så masse inspirasjon når det kommer til mote og alt annet. Lov meg at du aldri slutter å blogge!! Stå på og ha en fortsatt fin dag😃

    2. hei!:-) jeg har nettopp bestilt to av desse clarins-lipsylene, og lurer på hvor lenge de varee på leppene før de går bort?

    3. Anonym: Hei du! Åh, jeg har akkurat begynt å teste ut mine. Jeg er den som alltid fyller på før det er borte på leppene, men de varer en stund uansett – og det liker jeg godt med disse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg