NEW IN FROM MAC

Her om dagen så jeg over Mac samlingen min og savnet litt lettere leppestifter. Jeg har veldig mange mørke og knalle, men ikke mange som fungerer som nude eller gir en naturlig look på leppene. Derfor slo det meg at nei, jeg får ikke dratt til London nå med det første, men på Kicks nettbutikken har de et ganske stort utvalg. Eneste som er skummelt er jo at du ikke helt vet om de passer leppene dine, siden du kun ser fargen på nettet, og ikke på deg selv. Jeg ble så usikker på så mange farger, at jeg endte opp med flere enn jeg hadde planer om. De jeg bare skulle ha var i hvert fall Brave og Faux, alle de andre ble ganske spontant – but still, jeg fant de perfekte leppestiftene synes jeg. Virkelig fine og nøytrale! Selv om jeg ikke trengte alle disse leppestiftene, går det fort tomt for mine gamle og derfor kjekt med noe nytt. Jeg gleder meg fryktelig mye til å kunne rocke alle disse leppestiftene. Nå som det nærmer seg sommer, vil jeg gå for litt roligere farger på leppene – hvert fall nå. Jeg synes det er HOT med ganske mørke lepper også, men nå er det en lysere tid i vente si, haha.

I morgen kommer det forresten antrekksbilder på bloggen!♥


Denne leppestiften som heter Japanese Maple og lipglossen Boundlessy Beige er perfekt til den nude looken. Eneste negative med denne lipglossen er at den er litt seig, i forhold til min andre lipgloss favoritt fra Mac – nemlig Cremesheen.


Denne fargen heter Shanghai Spice og er også helt nydelig til looken nude. Denne gir bare litt mer glans på leppene!


Denne fargen heter Freckle Tone, og den synes jeg en perfekt om man ønsker litt farge på leppene men ikke mye. Tror denne kommer til å bli brukt mye fremover, nye favoritten.


Denne fargen heter Brave, som er Kylie Jenner sin favoritt gjennom tidene. Den har vært utsolgt hver eneste gang jeg har forsøkt å kjøpe den, og nå er den endelig min. Denne leppestiften får leppene til å se fyldigere ut, gotta love it. – Litt lysere i virkeligheten.


Denne fargen heter Faux. Etter at jeg så min kjære bestevenn med denne på leppene, var jeg bare nødt til å få tak i den. Den er veldig lik Brave, men igjen litt mørkere. Den er ikke like mørk som på bildene, som det den er på leppene. Den er litt matt rosa/ brun på leppene, og det er virkelig tommel opp her.


Denne fargen heter Matte So Chaud. Jeg bare ELSKER rød leppestifter som er matt i fargen. Jeg har 2 andre røde leppestifter fra Mac, men denne her – WOW. Perfekte røde lepper får du med denne.

Har du noen Mac favoritter & hadde du noen av de over?♥

18 kommentarer

Siste innlegg