VINN TUR TIL LONDON FASHION WEEKEND

// I samarbeid med Libresse.

Sommerens must have, uten tvil – Libresse har nå kommet med noen herlige nyheter for oss flotte jenter. Disse heter Tin Cans og er så kjekke å ha! Når jeg er på perioden min, hater jeg å faktisk ha tampongene liggende fremme på skrivebordet eller bare kastet ned i vesken. Det er liksom ikke noe system, og jeg er veldig glad i å ha system i ALLE tingene mine. Med Tin Cans etui blir perioden min litt freshere og bedre, med tanke på hvor søte disse beholderne er. Jeg har allerede fått spørsmål av familie og venner om hva det er, de er jo bare så kule. Da jeg forteller hva disse brukes til blir det et ganske positivt svar, for det finnes jo kun positivt med dette! Jeg er forelsket i spesielt et av printene som er designet av Sarah Arnett. Man kommer faktisk i litt sommermodus av å se på printene på de søte etuiene. I stedet for å “skjule” at jeg graver nede i vesken min etter tamponger, kan jeg nå lett ta frem en av mine Tin Cans stolt og vise frem de kule designene. Oversiktelig og søtt, den perfekte kombinasjonen.

Nå lurer du vel kanskje på hvor man får tak i disse spesialdesignede etuiene? Lucky you girls; Når du kjøper Libresse bind eller tamponger får du det med, men det er kun en kort periode. Stikk innom siden til Libresse for å sjekke ut alle etui designene og finn ut hvilken som er din favoritt. Mensen trenger overhodet ikke å være noe man trenger å gjemme, som jeg ærlig har følt en god stund. Derfor elsker jeg at etuiene er synlige og crazy, så jeg ikke trenger å skjule det mer. Rock your period♥

KONKURRER I FASHION:
Du kan nå vinne en tur til London Fashion Weekend (ikke Week). Ta testen til Libresse på hjemmesiden deres HER og se hvilken fashionista du er. Da er du automatisk med konkurransen. Du kan også bli en lykkelig vinner av et av deres gavekort.

Akkurat nå deler jeg ut et av disse etui eskene med alle designene. Det eneste du trenger å gjøre for å delta i min blogg-konkurranse er å legge igjen en kommentar med hvilken fashionista du ble. Husk å legg igjen mailen din slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren. Vinneren trekkes om et par dager. Jeg ble Evolving Fashionista, hva ble du?

LYKKE TIL GIRLS!


Likte du de nye spesiallagde etuiene og hvilken er din favoritt?♥

53 kommentarer

Siste innlegg