BILDEDRYSS FRA FEIRINGEN AV IDA 21 ÅR

På mandag fylte min kjære bestevenn Ida 21 år, og da bestemte vi oss for å ta en koselig dag/ kveld på bryggen i Fredrikstad. Jeg tror jeg har spist i Fredrikstad maks 5 ganger, hvis vi ikke tar med fyllematen heheheh…. Det er utrolig koselig å være i Fredrikstad, en veldig fin by og veldig greit at det ikke er langt unna der vi bor. Vi spiste på et sted som heter Paa Brygga, maten der var kjempe god, så god at det måtte bli plass til litt dessert også. Til hovedrett spiste vi jentene indrefilèt og pizza, mens til dessert var det alt fra brownies med bringebær sorbet, banansplit til creme brulè. Det sistnevnte har jeg aldri smakt før, så jeg måtte stjele en bit av Anni sin dessert. Det var overraskende godt, så det blir uten tvil min beste dessert. Jeg er så ufattelig glad i mat at selv om jeg egentlig ikke orket dessert, måtte det ned uansett.

Utover kvelden kom flere av jentene på bryggen for å feire litt ekstra og vi lo, lo og lo frem til det var på tide å ta kvelden og komme seg hjem. Det er så kjedelig å måtte si farvel de gangene man har det så koselig. Men man kan glede seg over at dette ikke var siste gangen, og det smiler jeg for. Litt vanskelig å få til en like fin feiring som jenta selv, men Ida så ut til å kose seg kjempemye i går og da tok jeg meg fornøyd nattan.

Gratulerer så mye med dagen som var, gull

Så det ikke koselig ut?

8 kommentarer

Siste innlegg