ANTREKKET FOR KVELDEN

Først vil jeg bare takke for alle fine kommentarer på mitt forrige innlegg. Utrolig snilt at mange av dere tok tiden til å svare meg. Jeg håpet på det beste, men fryktet det verste. Jeg var på ultralyd i går og da fikk jeg bekreftet at jeg har betennelse i spyttkjertelen som har blitt til lymfeknuter. Vanligvis blir pasienter satt på en antibiotikakur med en gang, men de ønsket ikke å gi meg noe fordi dem ville undersøke meg neste fredag med ny ultralyd. Så det føles litt ut som om de ikke helt vet hva det er, med tanke på at de ikke satte meg på antibiotikakur som er anbefalt for alle med betennelse i spyttkjertelen. Jeg ville jo helst slippe å gå rundt med denne kulen i flere uker, for nå kjenner jeg at den er der og den irriterer meg veldig. Men jeg får se på det positivet, jeg får håpe den forsvinner i løpet av uken, hvis ikke måtte jeg bli sendt videre til en hals og øye-lege.

I går ble det bryggekos med Linnea og Mathilda, hvor vi koste oss veldig hele kvelden. Utover kvelden kom det mange kjente ansikter som gjorde at kvelden bare ble bedre og bedre. God stemning og live musikk gjorde susen for de fleste av oss i går, haha. Vi tok det litt rolig i går, med tanke på at det er Urban fest i Oslo i dag. Når det er sagt, ble det store spørsmålet vi alle jenter stresser over; “HVA POKKER SKAL JEG HA PÅ?!?!?!”. Det er sååå sommervær ute nå, men siden vi skal drikke hele kvelden/ natten blir det brått kjølig og det verste humøret jeg kan komme i, er om jeg fryser. Det er helt sant og det er forferdelig. Jeg er ikke 100% sikker på antrekket, men jeg har et godt øye til det jeg har lagt frem på sengen nå. Det er ikke en gallafest vi skal på, så her er det hullete jeans og skinnjakke som står på menyen.. I think! Blir å freshe opp det hele med røde lepper, så er jeg klar.

Ha en fantastisk lørdag!!


Skinnjakke fra Zara // Topp og Dr.denim bukse fra Urban // Skjorte fra GinaTricot // Klokke fra Larsson&jennings

Hva skal du i kveld?

16 kommentarer
    1. Nydelig antrekk men ikke når du skal på fest! Alt for hverdagslig viss du skjønner hva jeg mener.. Greit nok at det ikke er gala fest men når du først har anledning til å pynte deg litt så bør du gjøre det 🙂 Vakker er du uansett men hadde vært kjekt å se deg i litt ana stil :*

    2. Er ikke noe verre enn å ha en strømpebukse i veska om det blir for kaldt 🙂 Kult antrekk, men ikke for fest..

    3. Anonym: Dette er en Urban fest – så man pynter seg ikke mer enn hva man bruker på jobben. Vi er en streetstyle butikk og det er det vi representerer 🙂

    4. Camilla Sterner: Jeg blir faktisk veldig kald når jeg drikker, hvis jeg er ute – noe jeg ble i går. Utrolig merkelig, men holder jeg meg inne blir jeg glovarm, så fort jeg går ut – da fryser jeg haha!

    5. Maya: Jeg vet ikke om du forstår, men jeg jobber i en streetstyle butikk. Så når vi er på Urban fester representerer vi denne stilen, ikke en pyntet stil! 🙂 Det passer litt mer for BikBok jentene.

    6. Heisann 🙂 Leste alt om den kulen du har funnet under kjeven din! Har hatt en lignende opplevelse det siste året, har hatt slike kuler 4-5 ganger på forskjellige steder, alt i fra under øret, under kjeven (samme sted som deg) og bak i nakken til og med. Veldig vonde og ubehagelige kuler, som vokser, de blir også mer hovne jo mer man er borti dem, og det kan ta en stund før de forsvinner. Ble ganske bekymret første gang jeg fikk en slik kul, å dro til legen med en gang. Viste seg da at det var streptokokker, bakterieinfeksjon i halsen altså. Har nå som sagt hatt det 4-5 ganger det siste året, og endte med at jeg nå nylig måtte fjerne mandlene for å unngå det, å nå har jeg ikke kjent noe som helst etter det 🙂 Var så letta over at det ikke var noe farlig, var så smart at jeg googlet diverse å skremte meg selv litt, haha.. Men håper det ordner seg for deg også! 🙂

    7. Legene skjønner hva de snakker om. Godt de fant ut hva det er for noe 🙂 Likte antrekket godt forresten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg