ENDELIG ANKOMMET HOTELLET

// Oppholdet er sponset av Junkyard.

Da har jeg endelig ankommet hotellet jeg og 3 andre bloggere skal bo på de neste dagene. Bloggerne som jeg skal være her med er Aurora Mohn, Leandra Valencia og Åshild Ringhus. Vi ventet på sistemann, så i mellomtiden har jeg fått pakket ut, og kommet meg godt til rette på det flotte hotellet. Hotellet jeg bor på heter Comfort Hotel Grand Central, og jeg er i himmelen allerede. Det er så fint her og har allerede fått utforsket litt på dette hotellet. Noe jeg spesielt elsker er at dette er ett vennlig hotell for dyr – hadde ikke hatt noe imot å bo på et dyrehotell for å si det sånn. Ellers har dette hotellet alt jeg trenger for å kunne slappe av. Det er gratis frokost, lobbyshop som er åpent døgnet rundt, trådløs nettverk og ligger VELDIG sentralt til Karl Johan. Jeg må ikke glemme å nevne hvor gode disse sengene er. Jeg gleder meg veldig til å sove i natt, og er veldig sikker på at jeg får meg en god nattsøvn før det er opp å hoppe tidlig i morgen.

De neste dagene skal vi jentene ha en shoot med Junkyard. I morgen blir det å stå opp tidlig for å gjøre oss klare for makeup og hår, deretter styling og så bort til stedet vi skal ha shooten. Timeplanene er utrolig godt utført, og jeg er mega gira på morgendagen og hvordan denne shooten vil bli. Vi har fått titte liiiiitt på det vi skal ha på oss i morgen, men jeg har ingen anelse på hva de har valgt ut til meg. Derfor skal det bli spennende å se!

Men nå skal vi ut å spise litt, så vi snakkes

Så det ikke fint ut?

13 kommentarer
    1. Heisann, skjønne du! Først må jeg bare si at jeg vet dette ikke handler om noe av det du skrev i innlegget ditt. Jeg synes du er en helskjønn person og ei utrolig vakker jente. Når det er sagt ønsker jeg å tipse deg om mitt siste innlegg der jeg har lagt ut noen bilder av meg jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre. Celluliter og strekkmerker over det hele! Jeg har også skrevet om et tema jeg hadde bestemt meg for å aldri gjøre.. putt putt, overskriften er:
      Jeg er drittlei av å se innlegg som omhandler en såkalt “ekte kropp”!
      Ønsker deg en fantastisk onsdag videre, og håper ikke det ble altfor mye “reklame” fra meg her nå.. Lots of love!

    2. Marie: Det er jeg ikke så sikker på, det er BliVakker som kårer vinnerne <3 Så bare følg med på Blivakker sine sider, så finner du nok ut av det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg