HOLMENKOLLEN

Etter å ha gjennomført 3 forskjellige locations med 3 forskjellige temaer dagen før, var det endelig på tide å komme seg opp og gjøre seg klare for Holmenkollen. Jeg har aldri vært på Holmenkollen før, så jeg var ekstremt gira bare på å få sett utsikten derfra. Da vi kom opp dit, mistet jeg nesten pusten. FOR en flott utsikt vi hadde! Ble så glad og rolig i sjela føltes det ut som, oppe i høydene og skulle ha shoot – det ble en bra dag kan man si. Det bar 27 grader og stekende sol, så eneste var at vi alle sikkert ønsket å ta på oss bikinien og smøre oss inn i solkrem. I stedet ble det på med vintersko, vinterjakke og lue. Varmt var det, men det gjaldt å holde fokuset på noe annet. Skulle man fokusere på at det var varmt, ble det bare varmere. Vi tok gruppebilder og bilder av hver og en av oss i alle antrekkene før vi hørte “It’s a wrap people!!!!”. Alle jublet og smilte der og da. Man blir fortere utslitt når man er i varmen og holdt på som det vi gjorde. Så dere kan bare tenke dere hvor deilig det var å skifte til noe litt mer passende for varmen, sette seg på en resturant og drikke kald brus. Vi avsluttet turen med å spise middag sammen, før folk måtte rekke tog og bussene sine.

Siden vi jentene hadde forskjellige tider på buss og tog som vi skulle ta, tok vi oss 1 time hvor vi vandret rundt på Karl Johan og tok en liten shoppingrunde. Perfekt avslutning på en bra tur! Jeg endte opp med å kun kjøpe èn ting på Weekday, men det var fordi jeg ikke hadde plass til å handle mer – hvis ikke hadde jeg virkelig gått bananas der inne. Weekday har faktisk nesten nettopp kommet til Oslo, og det er så mye fint å finne der at jeg må ta turen tilbake om ikke alt for lenge. Nå som Weekday har kommet, krysser jeg både fingre og tær for at River Island kommer også – DET ville tatt av det.

Denne turen har vært utrolig gøy å være en del av, det er nesten så det har gått for fort. Men jeg har blitt kjent med mange herlige mennesker, og gleder meg til å møte dem igjen. Jeg er veldig takknemlig som fikk bli med på denne opplevelsen, og håper på flere som dette. Bildene fra shooten skal jeg selvfølgelig dele med dere her på bloggen, men det er enda en liten stund til de kommer ut. Så i mellomtiden kan dere se resten av bildene som ble tatt på denne turen:


Jakke fra Junkyard HER (sponset) // Genser & sko fra Urban // Bukse fra TopShop // Veske fra Versace // Klokke fra Larsson&jennings // Solbriller fra Triwa

Hvilke butikker skulle du ønske kom til Oslo?

15 kommentarer

Siste innlegg