TRIANGL SWIMWEAR

På mandagen fikk jeg endelig hentet pakken jeg har ventet på. Det skjedde noe surr i leveringstiden at den ble sendt i retur, men heldigvis sendte de den ut igjen til meg og da gikk det kjempe raskt. Det er så vanskelig å vite når Fedex er på døren din med tanke på at de sjeldent ringer før de er på vei, for brått har de forsøkt å levere den uten at noen har vært hjemme. Men som alle andre, vi er jo også på jobb eller har ting å gjøre? Jeg fikk da gitt dem adressen til arbeidaplassen min, så da visste jeg at noen hadde mulighet til å ta imot pakken. Da løste det seg ganske lett likevel!

Jeg er en liten jente, med lite former og det er derfor litt vanskelig å finne bikinier som jeg liker. Spesielt siden brystene mine ikke er like. Jeg har i alle år brukt sånn bikini som går tvers over med frynser og masse annet på, for å skjule mest mulig. Men etter at jeg mottok min første Triangl bikini i en annen passform, ble jeg forelsket. Altså ja, jeg får ikke brukt den før jeg har fått ordnet på brystene mine, men den satt overraskende pent på! Og det ser ut til at man har mer pupper enn man egentlig har – så det nøyer jeg meg med. Heretter skal jeg begynne å handle bikinier som har denne formen, for det ser dødsbra ut og det føles herlig å kunne si at jeg faktisk ble litt fornøyd på bryst-fronten. Triangl bikiniene er svært populære, og man forstår hvorfor. De har ett utrolig bra utvalg av bikinier og farger, de har designet nye kolleksjoner som ser amazing ut i tillegg. Bikinien jeg valgte denne gangen, er ikke deres nyeste kolleksjon, men en av de nyeste. Veldig søt og fin, og elsker fargene på bikinien. Denne kommer til å se så bra ut på en sommerbrun kropp!


Denne bikinien fikk jeg sponset via Instagram.

Likte dere bikinien?

21 kommentarer

Siste innlegg