NYE SOMMERSKO

Jeg er så utrolig glad nå. Jeg hadde time på sykehuset i Kalnes 08:40, og jeg har knapt sovet i natt. Så spent og nervøs har jeg vært. Så fort jeg satte meg i stolen og legen kom bort til meg, sa han “det er ikke noe farlig du har, så bare slapp av”. Det var så godt at det var det første han sa. Etter at de har fått undersøkt prøvene de tok, kom de frem til at det var lymfeknuter over spyttkjertelen, og det er grunnen til at det kan være vondt og kulen har vært så synlig de 2-3 siste ukene. I løpet av helgen har den blitt mindre og mindre synlig, og i dag er den på sitt minste. Bare litt til nå, så er den helt borte! Men jeg skal på kontroll etter sommeren, bare for å sjekke for sikkerhetsskyld. Har kulen blitt større igjen i mellomtiden, må jeg kontakte dem så blir det nok en operasjon for å få den fjernet. Uansett; Jeg er så glad for at det ikke var noe mer alvorlig. Fjohhh…

Jeg har faktisk GLEMT at jeg har kjøpt meg nye sko, siden etter jeg mottok dem gravde jeg dem ned med resten av klærne mine så jeg ikke så esken mer. Må nesten le av hvor sykt det egentlig er. Glemme å ha kjøpt nye sko liksom! Men da jeg kom på at jeg faktisk hadde kjøpt dem, da ble jeg veldig glad fordi disse er helt nydelige. Tror jeg må kjøpe meg ett annet lignende par snart, i en annen fin farge. Det er de ultimate sommerskoene. Så flotte til å bare gå til stranden med, eller jentekvelder og ikke minst bare å bruke til ett pent hverdagsantrekk. Jeg har sett for meg ett antrekk som består av en nydelig playsuit og disse skoene. Må nesten få til noen antrekksbilder snart med disse skoene, så man kan se dem stylet til ett antrekk.


Skoene er fra Nelly, men er dessverre utsolgt for øyeblikket.

Likte dere dem & har du kjøpt deg noen nye sommersko?♥

15 kommentarer
    1. Hvordan størrelse kjøpte du i skoene? Hvordan størrelse har du i de og hvilken har du i Converse?:)
      De var utrolig fine!

    2. Hei! Eg kjøpte akkuratt samme sko for to uker siden, og brukte de for første gang på en bryllupsfest i helgen. Etter kanskje 5 timer(og eg hadde for det meste sittet i ro) så røk eine stroppen på innsiden av høgre fot.. Så vil bare si at de ikke tåler så mye:) det var kjempetrist fordi eg likte de veldig godt og så er de i tillegg utsolgt på Nelly og finner ingen andre som er så enkle og fine! Veit du om det er noe eg kan gjøre, om det er vits å skrive til Nelly eller om det er noe garanti på det?
      Astrid 😊

    3. Ååå, så bra at kulen ikke var noe alvorlig! Det ble jeg veldig glad for å høre! 🙂
      Utrolig fine sko forresten! Selv klikket jeg hjem to nye par sko fra nelly senest i dag, hihi!

    4. Herlige sommersko det skal du ha:) Men hør på deg selv, du har glemt at du kjøpte deg sko, og nå som du husket det, å du sikkert har beundret disse skoene i en dag (eller mindre) så har du allerede tenkt på å kjøpe enda et par i en annen farge. Hva skjedde med å være fornøyd med det man har? Det er som å kjøpe seg en iphone 6 nå, men etter at man har hatt den en dag har man allerede begynt å tenke på hvordan iphone 7 vil se ut, og at man skal kjøpe den når den kommer i butikken. Nå skal jeg ikke sammenligne iphoner og sko, men det er ikke det som er poenget, poenget er at noen mennesker kjøper og kjøper, når de helt tilslutt kanskje merker at hva var vitsen? Var vitsen at man skulle ha fine sko å ha på en varm sommerdag, eller kanskje at kameraet på den nye iphonen er bedre enn på den andre, slik at man kan ta bedre bilder av høyere kvalitet, som så ville blitt postet på instagram? Så egentlig kunne jeg bare skrevet: hva med å være fornøyd, spesielt som en flink toppblogger som har et helt ok liv (vil jeg tro, bloggen er jo ikke alt).
      Du må forstå meg rett, jeg digger deg og bloggen din, og jeg vet at det bare var en setning som var med i innlegget, og det var bare en liten del, men den linjen satte igang tankene mine. Hva har vi blitt til? Mennesker som bare vil ha mer og mer, helt til vi tilslutt ikke har de samme mulighetene? Vel, mulig at det er nettopp det vi har blitt. Jeg har ikke tenkt så mye på det i lengden, men det fikk meg til å tenke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg